شناسهٔ خبر: 68312295 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تمهیدات ترافیکی روز اربعین در قزوین

معصومه امینی

رئیس پلیس راهور استان قزوین ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت اباعبدالله(ع)، تمهیدات ترافیکی راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی(ع) در شهر قزوین را اعلام کرد و از عزاداران حسینی خواست با پلیس همکاری کنند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ علی آسیایی ضمن تسلیت ایام حزن آل‌الله(ع)، از پیش‌بینی تمهیدات ویژه ترافیکی جهت برقراری نظم و امنیت ترافیکی روز اربعین حسینی در شهر قزوین خبر داد و اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام اربعین حسینی، شیفتگان آن حضرت و جاماندگان سفر اربعین به عزاداری در شهرها پرداخته و ارادت قلبی خود را به ساحت پاک و مقدس آن امام همام به منصه ظهور می‌گذارند، به همین منظور پلیس راهور نیز تمهیدات ترافیکی و محدودیت‌هایی جهت سهولت در تردد در نظر گرفته است.

وی افزود: این محدودیت در مرکز استان از ساعت ۹ صبح روز چهارم شهریور و در مسیر منتهی به مراسم راهپیمایی اجرا شده و از تردد وسایل نقلیه در این مسیرها جلوگیری و خودروهای پارک شده با استفاده از جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در خصوص مسیر راهپیمایی و محدودیت‌های ایجاد شده خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز اربعین از میدان میرعماد- خیابان نادری- میدان آزادی- خیابان پیغمبریه- خیابان شهدا به سمت امامزاده حسین(ع) برگزار خواهد شد و  پارک و عبور خودرو از تمامی ورودی‌های کوچه‌ها و خیابان‌های منتهی به این مسیرها در هر ۲ ضلع شرقی و غربی مسدود و محدودیت کامل اعمال می‌شود.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: تردد وسایل نقلیه به‌ویژه موتورسیکلت‌ها در طول مسیر راهپیمایی ممنوع بوده و مأموران راهنمایی و رانندگی با موتورسیکلت‌سوارانی که اقدام به تردد در محل برگزاری راهپیمایی کنند، برخورد خواهند کرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، آسیایی در پایان بیان کرد: از شهروندان درخواست می‌کنیم جهت حضور در مراسم راهپیمایی روز اربعین از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و پلیس را در تأمین نظم و امنیت ترافیکی مراسم یاری دهند.
 
انتهای پیام

نظر شما