شناسهٔ خبر: 68311855 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان:

شهروندان از فرصت باقی‌مانده بسته تشویقی مالی ساخت‌وساز در اصفهان استفاده کنند

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به تمدید بسته تشویقی مالی ساخت‌وساز شهرداری این کلان‌شهر گفت: شهروندان می‌توانند برای رونق ساخت‌وساز در شهر و ایجاد فرصت برای ارائه خدماتی شایسته از سوی مدیریت شهری به شهر و شهروندان، از این مهلت استفاده لازم را کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» با اشاره به بسته تشویقی مالی ساخت‌وساز اظهار کرد: یکی از خدمات مدیریت شهری اصفهان برای ایجاد تسهیلات و شرایط بهتر در خصوص ساخت‌وساز ارائه طرح بسته تشویقی مالی ساخت‌وساز و صدور پروانه برای دریافت گواهی پایان ساخت بوده است.

وی افزود: این بسته تشویقی در سه گروه صدور پروانه ساختمانی، پرداخت به صورت تهاتری و صدور گواهی پایان کار و عدم خلاف انجام می‌شود.

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان تصریح کرد: بسته تشویقی مالی ساخت‌وساز به دلیل استقبال شهروندان با مصوبه شورای اسلامی شهر تمدید شد که تسهیلات آن تا پایان مرداد با ۳۵ درصد تخفیف و تا پایان شهریور با ۳۰ درصد تخفیف است.

معرک‌نژاد خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند برای رونق ساخت‌وساز در شهر و ایجاد فرصت برای ارائه خدماتی شایسته از سوی مدیریت شهری به شهر و شهروندان از این مهلت استفاده لازم را کنند.

نظر شما