شناسهٔ خبر: 68297081 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

انجمن شهربازی مسئول بازرسی کیفیت شهربازی‌ها شد

در نشست بررسی مباحث و چالش‌های شرکت‌های بازرسی و مسئولین فنی شهربازی‌ها در اداره کل سازمان استاندارد ایران مقرر شد انجمن شهربازی مسئول بازرسی کیفیت شهربازی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، امروز در نشست بررسی مباحث و چالش‌های شرکت‌های بازرسی و مسئولین فنی شهربازی‌ها که در اداره کل سازمان استاندارد ایران با حضور محمدحسین طاهری مدیر کل اداره استاندارد استان تهران، حسینی، معاون اداره استاندارد استان تهران، حقومی فرد، رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد و خدمات، رضا مردانی رئیس هیئت مدیره انجمن شهربازی‌داران ایران، محمدمراد سلگی نائب رئیس و قاسم مرادی مشاور به منظور بررسی بیشتر ابعاد فنی، ایمنی شهربازی ها و... برگزار شد، مقرر شد تا از این پس بازرسین کارگروه فنی انجمن شهربازی‌داران ایران، بازرسی از شهربازی‌ها را انجام دهند و در آینده‌ای نزدیک بازرسی لحظه‌ای نیز در اختیار نمایندگان انجمن شهربازی قرار گیرد؛ تا کمک به خدمات‌دهی بهتر شهربازی‌ها شده و اجرای استاندارد به درستی، با دقت و صحیح انجام گیرد.

لازم به ذکر است؛ به زودی نشستی با حضور شرکت‌های بازرسی و اداره کل استاندارد استان تهران و انجمن شهربازی‌داران ایران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما