شناسهٔ خبر: 67608299 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

با حضور مشاور نماینده ولی فقیه در حج و زیارت؛

رضا مردانی به ریاست شورای خیرین فرهنگی اربعین کشور انتخاب شد

با حضور مشاور نماینده ولی فقیه در حج و زیارت؛ رئیس انجمن صنفی شهربازی داران ایران، گفت: با حضور مشاور نماینده ولی فقیه در حج و زیارت و دیگر فعالان در شورای خیرین فرهنگی کشور، رضا مردانی رئیس انجمن صنفی شهربازی ایران به ریاست شورای خیرین فرهنگی اربعین کشور انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

رضا مردانی، رئیس انجمن صنفی شهربازی‌داران ایران در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به برگزاری جلسه شورای خیرین فرهنگی اربعین کشور گفت: این نشست با حضور سعید غضنفری، جانشین و دبیر کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین کشور، حجت الاسلام و المسلمین علی پروانه مشاور نماینده ولی فقیه در حج و زیارت و معاون امور استان‌های کمیته مذکور و هم‌چنین حاج رضا مردانی رئیس شورای خیرین فرهنگی اربعین و رئیس انجمن صنفی شهربازی‌داران ایران و دیگر اعضای این شورا برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه ضمن طرح مباحث مرتبط با حوزه‌ی پشتیبانی و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغی و ترویجی نسبت به تقویت راهکارهای جذب منابع و جلب مشارکت‌های خیرین تبادل نظر شد.

رئیس شورای خیرین فرهنگی اربعین کشور، گفت: در پایان جلسه احکام برخی از اعضای شورای مذکور نیز توسط مشاور نماینده ولی فقیه در حج و زیارت و معاون استان‌های کمیته فرهنگی آموزشی اربعین کشور و هم‌چنین رئیس شورای مذکور حاج رضا مردانی تقدیم اعضا شد.

انتهای پیام/

نظر شما