شناسهٔ خبر: 68290362 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

جا به جایی مدیران، عامل وقفه تعیین تکلیف شرایط افراد دارای ا... -

اقتصاد ایران: همدان-مدیرعامل انجمن اتیسم همدان از توقف سه ماهه روند رسیدگی به شرایط وخیم نگهداری افراد و کمبود فضا جهت ارائه خدمات درمانی و توانبخشی، به دلیل احتمال جابه‌جایی مدیران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، داود پناهی نژاد با اشاره به روند مطلوب برگزاری جلسات و پیگیری مؤثر دفتر ولی فقیه در استان مبنی بر راه‌اندازی مرکز جامع توانبخشی و نگهداری از افراد دارای اتیسم، مطرح کرد: تا اواخر اردیبهشت ماه جلسات برگزار شده در این حوزه، پایه‌گذار اتفاقات امید بخش در رابطه با گسترش فضای فعلی انجمن و راه اندازی مرکز جامع توانبخشی و نگهداری افراد دارای اتیسم بوده است.

وی اضافه کرد: بنابر پیگیری‌های دفتر ولی فقیه در استان، نماینده مردم همدان و فامنین در محلس شورای اسلامی و مصوبات انجام شده در جلسات گذشته مقرر گردید تا جلسه‌ای نهایی در رابطه گسترش فضای فعلی انجمن به جهت ارائه خدمات روزانه درمانی و توانبخشی و راه اندازی مرکز جامع نگهداری اتیسم هرچه زودتر برگزار شود که پس از شهادت رئیس جمهور آیت الله رئیسی، این اتفاق تا کنون به تأخیر افتاده است.

پناهی نژاد مطرح کرد: درحال حاضر، جابه جایی و تغییرات در بدنه مدیریتی ادارات کل استان دلیلی قاطع و پرتکرار برای عدم برگزاری جلسات مذکور و به سرانجام رساندن مهم‌ترین مرکز نگهداری ویژه افراد دارای طیف اتیسم در استان است.

مدیرعامل انجمن اتیسم همدان در پایان خاطرنشان کرد: هم اکنون ۱۵۰ فرد دارای اتیسم شدید در استان وجود دارند که متأسفانه به دلیل وخامت اوضاع جسمانی آنان شرایط مساعد و استانداردی برای نگهداری از این عزیزان وجود ندارد؛ همچنین با توجه به افزایش مراجعات به انجمن اتیسم و تشکیل پرونده‌های جدید، فضای فعلی انجمن به جهت ارائه خدمات درمانی و توانبخشی دیگر جواب‌گوی متقاضیان نیست.

برچسب‌ها:

نظر شما