شناسهٔ خبر: 68287040 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

طلای جهان بر گردن گوش شکسته نوجوان قمی

قم- «امیر مهدی سعیدی نوا» در دیدار فینال رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان در وزن ۶۵ کیلوگرم با پیروزی در مقابل حریف اوکراینی خود با نتیجه ۲ - ۶ صاحب گردن آویز طلا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، «امیر مهدی سعیدی نوا» فرنگی کار قمی که عصر سه شنبه برای مرحله فینال مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان در کشور اردن به روی تشک رفت، پس از غلبه بر حریف اوکراینی صاحب مدال طلا شد.

این کشتی گیر نوجوان قمی از صبح روز گذشته برای رقابت با حریفان خود در وزن ۶۵ کیلوگرم به میدان رفت و در پیکار نخست خود با نتیجه ۱۱ بر صفر در برابر زید ناقوج نماینده اردن به پیروزی رسید.

سعیدی نوا در مرحله یک چهارم نهایی وزن ۶۵ کیلوگرم میرزایف از کشور ازبکستان را پشت سر گذاشت و به جمع چهار کشتی گیر برتر راه یافت.

امیر مهدی سعیدی نوا برای مرحله نیمه نهایی به مصاف نارک گریگوریان از کشور ارمنستان به روی تشک رفت و توانست با کسب نتیجه ۱ بر ۱ از سد او بگذرد و به فینال برسد.

«سعیدی نوا» در نهایت عصر سه شنبه ۳۰ مردادماه با پیروزی در برابر پوکوتیلف از کشور اوکراین با کسب نتیجه ۶ بر ۲ توانست در جایگاه نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان بایستد.

نظر شما