شناسهٔ خبر: 68270372 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

«سعیدی نوا» به فینال رسید

قم- «امیر مهدی سعیدی نوا» فرنگی کار قمی پس از شکست نماینده ارمنستان به فینال رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان جهان صعود کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، «امیر مهدی سعیدی نوا» فرنگی کار قمی که از صبح امروز برای مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان در کشور اردن به روی تشک رفت، پس از غلبه بر حریفان خود به فینال این رقابت‌ها رسید.

این کشتی گیر نوجوان قمی از صبح امروز برای رقابت با حریفان خود در وزن ۶۵ کیلوگرم به میدان رفت و در پیکار نخست خود با نتیجه ۱۱ بر صفر در برابر زید ناقوج نماینده اردن به پیروزی رسید.

سعیدی نوا در مرحله یک چهارم نهایی وزن ۶۵ کیلوگرم میرزایف از کشور ازبکستان را پشت سر گذاشت و به جمع چهار کشتی گیر برتر راه یافت.

امیر مهدی سعیدی نوا عصر امروز برای مرحله نیمه نهایی به مصاف نارک گریگوریان از کشور ارمنستان به روی تشک رفت و توانست با کسب نتیجه ۱ بر ۱ از سد او بگذرد و به فینال برسد.

مسابقات رده‌بندی و فینال اوزان مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان فردا سه شنبه ۳۰ مردادماه از ساعت ۱۸:۳۰ برگزار می‌شود و امیر مهدی سعیدی نوا به مصاف ولادیسلاو پوکوتیلو از اوکراین می‌رود.

نظر شما