شناسهٔ خبر: 68284789 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

تصادف اتوبوس زائران ایرانی در عراق با ۱۸ مصدوم

دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: بر اثر تصادف یک دستگاه اتوبوس با پل سیمانی در عراق ۱۸ زائر ایرانی مصدوم شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان افشین دریانبرد ظهر امروز _ سی‌ام مردادماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۵:۱۰ امروز، یک دستگاه اتوبوس با پل سیمانی در محور بصره به ناصریه در کشور عراق، برخورد کرد که در این حادثه ۱۸ زائر ایرانی مصدوم شدند.

وی با اشاره به انتقال مصدومان از مرز شلمچه به کشور افزود: پس از تماس با مرکز پست فرماندهی حادثه ICP مستقر در مرز شلمچه مبنی بر تصادف یک دستگاه اتوبوس حامل زائران حسینی، بلافاصله مقدمات تحویل حادثه دیدگان توسط مسئول پست فرماندهی حادثهICP در دستور کار قرار گرفت.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان خاطرنشان کرد: بنابراین سعی دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس از نزدیک‌ترین پایگاه‌های سیار اورژانس ۱۱۵ مستقر در شلمچه به نقطه صفر مرزی اعزام و ۱۸ مصدوم را از طرف عراق تحویل گرفته شدند.

دریانبرد خاطرنشان کرد: پس از رسیدن خودروهای اورژانس و تحویل مجروحان، اقدامات تریاژ و امداد بر بالین مصدومان انجام و ضمن دریافت خدمات درمانی در نقطه صفر مرزی، کارشناسان اورژانس ۱۱۵ مصدومان را به بیمارستان طالقانی شهرستان آبادان انتقال دادند.

نظر شما