شناسهٔ خبر: 68286389 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

۱۸ مصدوم ایرانی تصادف در عراق وارد شلمچه شدند

شلمچه - دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان از مصدومیت ۱۸ زائر ایرانی بر اثر تصادف یک دستگاه اتوبوس با پل سیمانی در عراق و انتقال آنها به شلمچه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر افشین دریانبرد عصر امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در شلمچه اظهار کرد: ساعت ۵:۱۰ صبح در کشور عراق، محور بصره به ناصریه، یک دستگاه اتوبوس با پل سیمانی برخورد می‌کند. در این حادثه ۱۸ زائر ایرانی مصدوم می‌شوند و در ساعت ۱۱:۰۵ از طریق مرز شلمچه به کشور منتقل شدند.

دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزود: سه شنبه ۳۰ مردادماه ساعت ۱۰:۴۵ پس از تماس با مرکز پست فرماندهی حادثه ICP مستقر در مرز شلمچه مبنی بر تصادف یک دستگاه اتوبوس حامل زائران حسینی در محور بصره به ناصریه کشور عراق، بلافاصله مقدمات تحویل حادثه دیدگان توسط مسئول پست فرماندهی حادثه ICP در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: ۳ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با هماهنگی پست فرماندهی حادثه ICP، از نزدیک‌ترین پایگاه‌های سیار اورژانس ۱۱۵ مستقر در شلمچه به نقطه صفر مرزی اعزام و تعداد ۱۸ مصدوم را از طرف عراق تحویل گرفته شدند.

دریانبرد عنوان کرد: پس از رسیدن خودروهای اورژانس و تحویل مجروحان، اقدامات امداد بر بالین مصدومان انجام و ضمن دریافت خدمات درمانی در نقطه صفر مرزی، کارشناسان اورژانس ۱۱۵ مصدومان را به بیمارستان طالقانی شهرستان آبادان انتقال دادند.

نظر شما