شناسهٔ خبر: 682771 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

راهپيمايي نمازگزاران شهرهاي مختلف در محكوميت جنايات اسرائيل

صاحب‌خبر - استانها/ واحد مرکزی خبر / سیاسی

مردم مناطق مختلف کشور با شرکت در راهپیمایی ،جنایات رژیم صهیونیستی را در غزه محکوم کردند .
مردم برخی شهرستان های استان آذربایجان غربی امروز بعد از اقامه نماز وحدت آفرین جمعه در اعتراض به کشتار مردم بی دفاع و مظلوم غزه بدست اسرائیل خونخوار راهپیمایی کردند .
مردم شهرستان های خوی،سلماس،چایپاره،پلدشت و شاهین دژ با سردادن شعار های مرگ بر آمریکا،مرگ بر اسرائیل جنایات رژیم صهیونیستی را در نواز غزه محکوم و حمایت خود را از مقاومت مردم مظلوم غزه اعلام کردند.
مردم ولایتمدار استان کردستان هم بعد از نماز جمعه با برپایی راهپیمایی و با حمایت از مردم مظلوم غزه، جنایات وحشیانه رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.
مردم در این راهپیمایی‌ها با دادن شعارهایی حمایت خود را از مردم مظلوم به ویژه کودکان غزه اعلام کردند.
نمازگزاران سمنانی هم پس از اقامه نمازجمعه با راهپیمایی و سر دادن شعارهایی نظیر مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، اسرائیل کودک کش نابود باید گردد، خشم و انزجار خود را از جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه اعلام کردند.
نمازگزاران البرزی نیز پس از نمازجمعه در حمایت از مردم مظلوم غزه راهپیمایی کردند.
نمازگزاران در این راهپیمایی با سردادن شعار مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس از مردم غزه حمایت و نفرت خود را از رژیم غاصب صهیونیستی ابراز کردند.
مردم گنبد کاووس هم بعد ازاقامه نمازجمعه در راهپیمایی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ براسرائیل ، غزه پیروز است - اسراییل نابود است از مردم مسلمان فلسطین حمایت و از صهیونیست ها اشغالگر برای کشتار مردم بی دفاع غزه ابراز انزجار کردند .
0002

نظر شما