شناسهٔ خبر: 681101 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

با برگزاری راهپیمایی اعتراض آمیز؛

مردم قم جنایات رژیم صهیونیستی علیه مظلومان غزه را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ طلاب، علما، روحانیان و مردم ولایتمدار و انقلابی شهر مقدس قم امروز پس از نماز جمعه و همزمان با شدت گرفتن جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین در حمایت از مردم مظلوم این سرزمین و ضد رژیم غاصب و اشغالگر قدس دست به تظاهرات گسترده زدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، طلاب، علما، روحانیان، مردم ولایتمدار و انقلابی شهر مقدس قم امروز پس از نماز جمعه و همزمان با شدت گرفتن جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین در حمایت از مردم مظلوم این سرزمین و ضد رژیم غاصب و اشغالگر قدس راهپیمایی کردند.

 

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی حملات رژیم صهیونیستی به  نوار غزه، حامیان این رژیم و سکومت مجامع بین‌المللی در قبال این وحشیگری‌ها را محکوم کردند.

 

این گزارش می‌افزاید، مردم بصیر قم از حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا چهار راه شهدا با سر دادن شعارهای مختلف ضمن محکومیت حملات گسترده اسرائیل غاصب دفاع همه جانبه خود از مردم مظلوم فلسطین را اعلام کردند.

 

نمازگزاران در این راهپیمایی با سر دادن شعارهای همانند «مرگ بر آمریکا» «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر آل سعود»، «فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است» و «نصر من الله و فتح قریب، شکست کفار نباشد عجیب» حمایت خود از ملت و مردم مظلوم فلسطین را فریاد زدند.

 

همچنین تظاهر کنندگان با فریاد شعارهای همانند «الله اکبر»، «لااله الا الله»، «ملت ایران یار مظلومان است»، «یا حجت بن‌الحسن ریشه ظالم بکن» و «سرنوشت اسرائیل نابودی و سقوط است» خشم، نفرت و انزجار خود از رژیم سفاک و ظالم اسرائیل را به نمایش گذاشتند.

 

گفتنی است، تظاهر کنندگان در پایان این مراسم در بیانیه‌ای ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، سکوت مجامع بین‌المللی در برابر این فجایع را مایه ننگ دانسته و خواستار کمک همه مسلمانان به این مردم مظلوم شدند.

 

در بخشی از این بیانیه آمده است: شرکت کنندگان در این تظاهرات ضمن حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین، هجوم دردمنشانه و وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرده و نفرت، انزجار قلبی خود از این غده سرطانی را اعلام می‌کنند.

 

این بیانیه می‌افزاید، نمازگزاران ضمن محکوم کردن سکوت ذلت بار مجامع بین‌المللی خواستار اقدام فوری این سازمان‌ها برای جلوگیری از این وحشیگریهای رژیم صهیونیستی هستند.

 

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: ما تظاهر کنندگان خواستار حمایت همه جانبه مسلمانان از مردم مظلوم فلسطین و تلاش برای نابودی رژیم صهیونیستی هستیم./993/202/ع

 

نظر شما