شناسهٔ خبر: 68276930 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

کلید فلاش تانک توکار

فلاش تانک‌های توکار نسل جدید فلاش تانک هستند که میتوان گفت همان سیفون‌های رایج در سرویس بهداشتی هستند؛ با این تفاوت که فلاش تانک‌های توکار به جای اینکه در توالت نصب شوند، داخل دیوارِ توالت نصب می‌شوند. این فلاش تانک‌ها با یک پنل کوچک کنترل میشود که به آن کلید فلاش تانک می‌گویند.

صاحب‌خبر -

فلاش تانک‌های توکار نسل جدید فلاش تانک هستند که میتوان گفت همان سیفون‌های رایج در سرویس بهداشتی هستند؛ با این تفاوت که فلاش تانک‌های توکار به جای اینکه در توالت نصب شوند، داخل دیوارِ توالت نصب می‌شوند. این فلاش تانک‌ها با یک پنل کوچک کنترل میشود که به آن کلید فلاش تانک می‌گویند.

کلید فلاش تانک توکار گبریت یا کلید تخلیه فلاش تانک توکار گبریت یکی از اجزا اصلی و مهم فلاش تانک‌های توکار گبریت بوده و وظیفه عملکردی آنها هدایت آب و تخلیه آن از درون مخزن فلاش تانک است. این کلیدها با طراحی مدرن‌تر و عملکرد بهتر، جایگزین اهرم های تخلیه قدیمی شده اند. تخلیه آب مخزن باعث ورود آب به داخل توالت فرنگی گبریت یا وال هنگ گبریت شده لذا گاهی به آن ها کلید وال هنگ یا کلید توالت فرنگی نیز می گویند.

کلید فلاش تانک گبریت، ابزاری کاربردی و زیبا است که به راحتی می تواند به انواع فلاش تانک‌های گبریت متصل شود. این محصول، علاوه بر داشتن طراحی مدرن و ظریف، از عملکرد بسیار مناسبی نیز برخوردار است. دکمه‌های شستشوی گبریت، ترکیبی از عملکرد  هوشمند و راحتی را فراهم کرده و اطمینان حاصل می‌کنند که در توالت، احساس مطلوب و تمیزی بیشتری خواهید داشت.

مدل های کلید فلاش تانک

کلیدهای فلاش تانک گبریت را از بین گزینه‌های مختلف انتخاب کنید تا به تمام سلیقه‌ها و نیازها پاسخ دهد! کلیدها در دو مدل کلید فلاش تانک گبریت آلفا و کلید فلاش تانک گبریت سیگما تولید میشوند که تفاوت آنها بیشتر در کارایی و کمی در طراحی دیده می‎شود. برای مثال کلیدهای فلاش تانک مدل سیگما، در مدل‎های نوری، لمسی و … هم تولید میشوند و به طور کلی طراحی هوشمند تری نسبت به مدل‎های آلفا دارند.

کلید فلاش تانک توکار

ویژگی های کلید فلاش تانک توکار 

یکی از ویژگی های برجسته کلید فلاش تانک گبریت، امکان تنظیم میزان آب مصرفی در هر بار استفاده است. این ویژگی، به کاربران این امکان را می دهد تا با توجه به نیاز خود، میزان آب مصرفی را تنظیم کنند. به عبارتی، کلید فلاش تانک توکار گبریت شامل دو دکمه اصلی است که هر یک کار خاصی را انجام می‌دهند. یک دکمه برای صرفه‌جویی در آب با امکان تخلیه آب کمتر (حدودا نصف مخزن ) و کلید دیگری تخلیه کامل مخزن آب استفاده می‌شود.

این محصول با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مقاوم در برابر خوردگی تولید شده است، به همین دلیل طول عمر مناسبی دارد و نگهداری آن نیز آسان است. کلید های فلاش تانک گبریت ضد خش و مقاوم در برابر شوینده‌های غیر اسیدی بوده و معمولا جنس این قطعات از ABS می‌باشد؛ همچنین رنگ کلیدها ثابت است.

کلید های فلاش تانک گبریت مانند تمامی کلیدهای توکار، هم سطح با سطح دیوار قرار میگیرند و از هرگونه اختلال در طراحی جلوگیری کرده و ظرافت طراحی آنها نه تنها با آخرین متد طراحی مطابقت دارد، بلکه با طراحی فوق العاده زیبایی که دارند به زیبایی محیط نیز کمک میکنند؛ و با انواع دکوراسیون‌های داخلی متناسب هستند.

بنابراین، جمله مزایای استفاده از کلید فلاش تانک توکار گبریت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. سازگاری با انواع دکوراسیون: با توجه به طراحی های متنوع، این کلید برای هر فضایی مناسب بوده و به راحتی می توان آن را با دکوراسیون و فضای سرویس بهداشتی مورد نظر هماهنگ نمود.

۲. قابلیت تنظیم حجم آب: با توجه به امکان استفاده از دو کلید کوچک و بزرگ، این کلید دارای قابلیت تنظیم حجم آب مصرفی است و در مصرف بهینه آب و صرفه جویی در هزینه های آب تأثیر بسزایی دارد.

۳. عملکرد بی‌صدا: با توجه به ساخت ضد صدای سیستم، سروصدای زیادی نداشته و از این رو دیگر نیاز نیست در مکان‎هایی مانند دفاتر کاری و اداری، نگران صدای فلاش تانک باشید.

۴. کیفیت ساخت بالا: با توجه به کیفیت بالای ساخت برای استفاده طولانی‌مدت بهترین انتخاب است و به همین دلیل برای استفاده در محیط‌های اداری، تجاری و مسکونی که کاربران زیادی هر روزه از سرویس بهداشتی استفاده می‌کنند، پیشنهاد می‌شود.

۵. نظافت آسان‌تر و حفظ بهداشت: با توجه به ساختار توکار خود در فضا سرویس بهداشتی صرفه‌جویی می‌کند و به نظافت آسان‌تر و حفظ بهداشت سرویس بهداشتی کمک می‌کند.

۶. دسترسی آسان به قطعات داخلی: با توجه به استفاده از کلید مکانیزم توکار، دسترسی به بخش داخلی دیوار جهت تعویض و یا تعمیر قطعات فلاش تانک به راحتی صورت گرفته و نیازی به تخریب دیوار نیست.

۷. قیمت مناسب: قیمت کلید فلاش تانک گبریت یکی دیگر از مزایای عالی این محصولات میباشد. این محصولات بسیار مقرون به صرفه بوده و در برابر ماندگاری، دوام و کیفیتی که ارائه می‎کنند، قیمت بسیار مناسبی دارند.

کلید فلاش تانک توکار

اگر شما نیز به دنبال یک کلید فلاش تانک با طراحی مدرن، عملکرد مناسب و قابلیت تنظیم آب مصرفی هستید، کلید فلاش تانک توکار گبریت می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این محصول با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش گبریت، انتخابی هوشمندانه برای تکمیل دکوراسیون سرویس بهداشتی شماست. برای خرید کلید فلاش تانک توکار گبریت با مشاوران ما تماس باشید.

کلید فلاش تانک توکار کلید فلاش تانک توکار

نظر شما