شناسهٔ خبر: 68270544 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون فوتبال | لینک خبر

تورنمنت کافا

برتری ۴ گله تیم ملی نوجوانان در یک نیمه مقابل ترکمنستان

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در اولین بازی خود در پنجمین دوره تورنمنت زیر ۱۷ سال کافا به مصاف ترکمنستان رفت که این بازی در پایان نیمه اول با برتری ۴ بر صفر شاگردان عباس چمنیان تمام شد.

برتری ۴ گله تیم ملی نوجوانان در یک نیمه مقابل ترکمنستان

با نظر عباس چمنیان این بازیکنان برای بازی امشب در ترکیب قرار گرفتند:


یاسین زارع، محمد امین حسینی، محمدرضا بنی تمیم، محمد امین مهرعلیان، امید قره چماقلو، ایلیا احمدی منش، مرتضی علی بالدی، محراب بادله، علی جلوخانی، سلمان غفاری و ابوالفضل کاظمی 


شرح گل‌ها:

در دقیقه ۱۰ روی ارسال کرنر امید قره چماقلو از سمت راست، ابوالفضل کاظمی با پرشی به موقع و ضربه سری زیبا گل اول ایران را به ثمر رساند.


سلمان غفاری پس از دریافت پاس از ایلیا احمدی‌منش در دقیقه ۲۱ با پیشروی به سمت دروازه ترکمن‌ها و یک ضربه دقیق گل دوم شاگردان چمنیان را به ثمر رساند.

در دقیقه ۳۱ روی خطای بازیکنان حریف روی ایلیا احمدی‌منش که منجر به اعلام پنالتی توسط داور قرقیزستانی به سود ایران شد، امین مهرعلیان، کاپیتان تیم نوجوانان پشت توپ قرار گرفت و اختلاف را به ۳ گل رساند.

* در دقیقه ۳۶ سلمان غفاری پس از دریافت توپ پشت محوطه جریمه، در موقعیت شوتزنی قرار گرفت و با یک ضربه تماشایی از راه دور گل چهارم تیم ملی نوجوانان را وارد دروازه حریف کرد.


حواشی 


* نیمکت‌نشین‌های تیم ملی نوجوانان قبل از ورود نفرات اصلی به زمین کنار خط ایستاده و همراه با اعضای کادرفنی، هم تیمی‌های خود را تشویق کردند.


* سرمربی ایتالیایی تیم ملی نوجوانان تاجیکستان و برخی مسئولان فدراسیون این کشور با حضور در ورزشگاه مشغول تماشای بازی تیم کشورمان شدند.


* تعدادی هوادار ایرانی از همان ابتدای بازی با حضور در ورزشگاه با شور و حرارت خاصی به تشویق نوجوانان کشورمان مشغول شدند. 

* تعدادی از اعضای یک گروه فیلمساز ایرانی هم از حامیان تیم ملی در این مسابقه بودند.

*یاسین زارع در دقیقه ۱۸ به دلیل برخورد با مهاجم حریف روی ارسال ضربه کرنر دچار مصدومیت شد اما پس از مداوای کادر پزشکی به درون دروازه تیم ملی بازگشت.

* بازیکن گلزن تیم ملی پس از به ثمر رساندن هر گل در نیمه اول همراه با سایر بازیکنان به کنار خط آمده و شادی خود را با نیمکت‌نشین‌ها تقسیم می‌کرد.

نظر شما