شناسهٔ خبر: 68269230 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار آستارا: حمایت از خیرین جزو اولویت‌های دولت است

آستارا - ایرنا - فرماندار شهرستان آستارا گفت: سازمان های مردم نهاد و خیریه ها، کمک و فرصتی مغتنم برای اجرای وظایف و ماموریت های دولت است و از این ظرفیت حمایت می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا شهاب زاده روز دوشنبه در دیدار با خیرین و سمن های شهرستان آستارا با بیان این موضوع که تشکل های مردم نهاد بال کمکی دولت هستند، اظهارکرد: خیرین و موسسات خیریه از جانب فرمانداری آستارا مورد حمایت بیشتری نسبت به گذشته قرار خواهند گرفت.

وی افزود: چقدر بتوان با این تشکل های مردم نهاد و مردم ارتباط نزدیک داشت، بسیاری از مشکلات مردمی برطرف خواهد شد؛ لذا از تاسیس موسسه خیریه در شهرستان دفاع و هرگونه کمک و یاری که لازم باشد انجام خواهیم داد.

فرماندار آستارا با اشاره به بسته های حمایتی دولت مردمی در حوزه های مختلف، اضافه کرد: موسسات مردم نهاد فعال در بخش کار آفرینی و ایجاد اشتغال را نیز حمایت خواهیم کرد.

شهاب زاده با بیان اینکه یکی از اقدامات خوب و تاثیرگذار در خیریه کمک به بیماران نیازمند است، افزود: بعضی بیماران سخت درمان نیازمند کمک های مالی خیرین برای تهیه دارو و مایحتاج زندگی هستند، بنابراین تمرکز در این زمینه می تواند بسیاری از مشکلات مردم را از بین برده و موجب رضایت مندی آنها شود.

فرماندار آستارا تاکید کرد: در بخش بهداشت و درمان و بیمارستان شهرستان، بخشی از موضوعات زیرساختی اعم از تخت، میز و سایر مایحتاج بیمارستان را می توان از طریق وزارت بهداشت تامین کرد و از موسسات خیریه در جهت رفع نیازهای دیگر کمک گرفت.

شهاب زاده به بحث مولد سازی اشاره کرد و گفت: دولت سیزدهم در جهت رفع نیازهای مالی راهکار خوب و کارآمد مولد سازی را شروع و دستور العمل آن را ابلاغ کرد و می توان از آن برای رفع نیازها و کاستی های بیمارستان و مراکز بهداشتی خود استفاده کرد.

شهرستان بندری آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت همجوار با استان اردبیل و جمهوری آذربایجان است؛ این شهرستان سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه دارد.

نظر شما