شناسهٔ خبر: 68268154 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اورژانس خراسان جنوبی به ۴۱۸ زائر اربعین امدادرسانی کرد

بیرجند- ایرنا- معاون فنی و عملیاتی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: ۴۱۸ نفر از زائران اربعین توسط اورژانس استان در مرز مهران امدادرسانی شدند که ۶۳ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۳۵۵ نفر در محل درمان شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند علیرضا عباسی روز دوشنبه دراین باره افزود: ۲۰ کارشناس فوریت‌‍‌های پزشکی با پنج دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵ خراسان جنوبی برای تقویت امدادرسانی و همکاری در پوشش مراسم اربعین امسال از ۱۷ مرداد به مرز مهران استان ایلام اعزام شدند.

وی با بیان اینکه بدرقه این کاروان با حضور ریاست اورژانس استان و مسئولان ستادی اورژانس انجام شد گفت: این گروه ۲۰ نفره که کاملا داوطلبانه و با روحیه جهادی به مرز اعزام شده اند تا ۹ شهریور به مددجویان و زائران حسینی امدادرسانی خواهند کرد.

معاون فنی و عملیاتی اورژانس خراسان جنوبی با اشاره به گذشت نیمی از مدت زمان ماموریت این افراد یادآور شد: گروه اعزامی اورژانس استان بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و در نتیجه پیشگیری از حوادث جاده ای تاکید دارند تا شیرینی این ایام با حوادث ناگوار جاده‌ای برای هیچ یک از زائران حسینی تلخ نشود.

نظر شما