شناسهٔ خبر: 68253300 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شکست تلخ اتحاد کلبا در شب درخشش قایدی و مغانلو

تهران- ایرنا- تیم فوتبال اتحاد کلبا در شب درخشش بازیکنان ایرانی خود در مرحله یک هشتم نهایی جام بانک اسلامی ابوظبی، مقابل العین شکست خورد و در آستانه حذف از این رقابت‌ها قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش یکشنبه‌شب ایرنا، تیم فوتبال اتحاد کلبا که در ترکیب خود از ۲ بازیکن ایرانی به نام‌های مهدی قایدی و شهریار مغانلو بهره می‌برد امروز در ادامه دیدارهای دور رفت مرحله یک هشتم نهایی جام بانک اسلامی ابوظبی، به مصاف العین رفت.

قایدی که پارسال بهترین بازیکن اتحاد کلبا شناخته شد، در ترکیب ثابت این تیم قرار داشت اما مغانلو از ابتدای نیمه دوم به میدان رفت. گرچه در این مسابقه بازیکنان ایرانی اتحاد کلبا درخشیدند اما العین که قهرمانی آسیا را یدک می‌کشد به برتری سه بر ۲ دست پیدا کرد.

العین شروع بسیار خوبی در این بازی داشت. آنها در دقیقه ۱۹ توسط دارامان کوماری به گل رسیدند. کودجو لابا در دقیقه ۴۴ العین را برای دومین بار به گل رساند. در دقیقه ۶۷ سکو گاساما قهرمان آسیا را سه بر صفر پیش انداخت تا اتحاد کلبا در آستانه یک شکست سنگین قرار بگیرد.

با این حال، قایدی در دقیقه ۷۹ با حرکت تکنیکی خود باعث شد تیمش به گل برسد. این بازیکن در پشت محوطه جریمه توپ را به کایو ادواردو رساند تا دروازه العین باز شود. در دقیقه ۸۵ اتحاد کلبا صاحب ضربه پنالتی شد. مغانلو، آقای گل دو دوره گذشته لیگ برتر ایران پشت توپ ایستاد و خلاف جهت دروازه‌بان توپ را به تور چسباند.

در ادامه اتحاد کلبا حملات خود را برای رسیدن به گل تساوی افزایش داد اما نتوانست به گل برسد تا این بازی با شکست این تیم به پایان برسد. مسابقه برگشت تیم‌ها هفدهم شهریور به میزبانی العین برگزار می‌شود.

نظر شما