شناسهٔ خبر: 68250191 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

موافق وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان

سنگدوینی: حوزه سلامت را سیاسی نکنیم

امیررضا قشقایی

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی گفت: همکاران عزیز بستر و حوزه سلامت را نباید سیاسی کنیم. مردم گرفتار هستند، مشکل دارند و باید مراقب باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، رمضانعلی سنگدوینی، نماینده مردم گرگان در جریان جلسه علنی امروز مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی بهداشت عنوان کرد: دکتر ظفرقندی را رئیس‌جمهوری معرفی کرده که خودش وزیر بهداشت و فوق تخصص جراحی قلب است و می‌فهمد. آقای ظفرقندی به مجلس می آید و حال حاضر خود را برای نمایندگان مجلس توضیح می دهد؛ اصل حال حاضر افراد است.

وی ادامه داد: جامعه پزشکی و نخبگان آقای ظفرقندی را تایید کردند. دکتر مرندی، خانم دستجردی و دکتر هاشمی ظفرقندی را تایید کردند. وزرای پیشنهادی مگر از مراجع امنیتی، وزرات اطلاعات و اطلاعات سپاه تاییدیه نگرفته‌اند؟

سنگدوینی تاکید کرد: همکاران عزیز قبول دارم و من از آقای دکتر ظفرقندی می‌خوهم که حتماً مسائل را بازگو بکنند. ولی همکاران عزیز بستر و حوزه سلامت را نباید سیاسی کنیم. مردم گرفتار هستند، مشکل دارند و باید مراقب باشیم. ظفرقندی این فرصت را از طرف پزشکیان غنیمت شمرده و آمده است برای نوکری. جامعۀ پزشکی نیز او را تائید کرده است.

نماینده مردم گرگان در ادامه به خواندن متنی از  کتاب شرح درد اشتیاق نوشته ظفرقندی پرداخت.

انتهای پیام

نظر شما