شناسهٔ خبر: 68249490 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

رئیس ستاد اربعین شرکت ملی پست خبر داد:

«زائر پست»، سامانه‌ای برای جست‌وجوی اشیاء گمشده زائران اربعین

رئیس ستاد اربعین شرکت ملی پست گفت: امسال برای نخستین بار، امکان جست‌وجوی مدارک و اشیاء گمشده زائران پیاده روی اربعین در سامانه پست یافته با عنوان «زائرپست» فراهم شده است.

صاحب‌خبر -

«سعید شریف‌زاده» با اشاره به اینکه سرویس پست یافته برای سومین سال متوالی در ایام برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی به زائران خدمات ارائه می دهد، افزود: پایگاه‌های پستی با استقرار در موکب‌های منتخب در مسیر راهپیمایی و کنسولگری‌های ایران در شهرهای نجف و کربلا، آماده خدمت‌رسانی است.

به گفته وی، در صورتی که زائران در طول مسیر پیاده روی مدارک هویتی گوشی تلفن همراه و کوله پشتی را پیدا کنند، می توانند به موکب های مشخص شده تحویل دهند.

عضو هیات مدیره ادامه‌داد: این سامانه به صورت بسیار ساده طراحی شده است و به بهترین شیوه استعلام مدارک پیدا شده را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

شریف‌زاده گفت: زائران می‌توانند برای استفاده از این سامانه به درگاه اینترنتی www.postyafteh.ir مراجعه کرده و با انتخاب گزینه «زائرپست» و ثبت اطلاعات هویتی، مدارک گمشده خود را جست‌وجو کنند.

رئیس ستاد اربعین شرکت ملی پست بیان‌داشت: امسال برای نخستین بار این سامانه به کمک سازمان حج و زیارت آمده شده است تا بتواند افراد گمشده در طول مسیر را نیز شناسایی کند.

نظر شما