شناسهٔ خبر: 68243592 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری | لینک خبر

دفتر کاریابی آنلاین "کارکجو" در دانشگاه خلیج فارس راه‌اندازی شد

دفتر کاریابی آنلاین "کارکجو" در محل پردیس فناوری دانشگا خلیج فارس راه‌اندازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم به نقل از دانشگاه خلیج فارس، مجموعه کاریابی کارکجو، سامانه‌ای برای پیدا کردن شغل به صورت (دورکاری، کارآموزی، پاره وقت و تمام وقت) متناسب با مهارت و توانایی‌های کارجویان با در نظر گرفتن ویژگی‌های شخصیتی و رشته تحصیلی متقاضیان است.

سامانه کاریابی کارکجو به کارجویان، امکان طراحی رزومه تخصصی به دو زبان فارسی و انگلیسی در قالب‌های (تحصیلی، کاری و کاربردی) را می‌دهد و درصورت نیاز، تیم مشاورین در ویرایش رزومه به شما کمک می‌کنند.

معینی گفت: تیم پشتیبانی کارکجو با هدف یافتن مناسب‌ترین شغل برای کارجویان همواره در تلاش است تا شما از آگهی‌های مشابه با شرایط خود آگاه شوید و در نهایت برای شغل ایده آل خود درخواست دهید.

مسئول کارکجو ادامه داد: علاوه بر آن شرکت‌ها، سازمان‌های خصوصی و دولتی نیز می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه کارکجو، آگهی‌های استخدامی خود را ثبت کرده و رزومه‌های مرتبط با آگهی خود را مشاهده کنند.

همچنین؛ تیم پشتیبانی کارکجو برای شرکت‌ها و مجموعه‌هایی که آمار رزومه‌هایشان بالا است این امکان را می‌دهد که با مصاحبه اولیه از کارجویان، آنها را به تعداد کمتری فیلتر کرده و به صرفه جویی در مصرف زمان و هزینه آنها کمک کند.

نظر شما