شناسهٔ خبر: 68236856 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس شورای شهر سنندج:

رفع گره‌های کور ترافیکی سنندج نیازمند اعتبارات ملی است

دلنیا گوهری‌نژاد

رئیس شورای شهر سنندج گفت: رفع گره‌های کور ترافیکی بە ویژه در هسته مرکزی شهر سنندج نیازمند اعتبارات ملی است.

صاحب‌خبر -

بهروز ابراهیم‌آبادی عصر امروز (۲۷مرداد) در جریان بازدید استاندار کردستان و جمعی از مسئولان از پروژه بلوار ۳۶ متری اسلام‌آباد شهر سنندج و پارک نیشتمان، اظهار کرد: هسته مرکزی شهر سنندج طوری طراحی شده است که با بودجه‌های شهرداری نمی‌توان روی ترافیک مانور داد و به اجبار و با نظر کارشناسان، این رینگ‌ها اجرا می‌شود.

وی افزود: کمربندی اسلام‌اباد کار شبانه‌روزی است که مراحل نهایی آن در حال طی شدن است هر چند این اقدامات در برابر بزرگواری و شان مردم سنندج قطره در برابر دریاست.

ابراهیم‌آبادی اضافه کرد: اگر بخواهیم فعالیت بیشتری برای رفع ترافیک در هسته مرکزی سنندج داشته باشیم بودجه‌های قطره‌چکانی و بودجه شهرداری جوابگو نیست. بلکه مستلزم پشتیبانی و بودجه‌های ملی است که پروژه‌های تقاطعات غیرهمسطح سه راه ادب، سه راه شریف‌آباد و چهارراه بسیج و ورودی نایسر را اجرایی کنیم.

وی ادامه داد: با این اقدامات گره‌های کور ترافیکی در سطح شهر سنندج مرتفع خواهد شد.

سرانه فضای سبز در سنندج نزدیک میانگین کشوری است

وی در روند بازدید از پروژه پارک نیشتمان هم اظهار کرد: سرانه فضای سبز تا قبل از این دوره از فعالیت شهرداری و شورای شهر از میانگین کشوری خیلی پایین‌تر بود و با اجرای پروژه‌های مختلف الان نزدیک میانگین کشوری هستیم.

رییس شورای اسلامی شهر سنندج تصریح کرد: افتتاح پارک‌های در دست، اجرا سرانه فضای سبز در سنندج افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد.

وی از همکاری دستگاه‌های مختلف مانند جهاد کشاورزی و منابع طبیعی در اجرای این پروژه تقدیر کرد و گفت: پارک نیشتمان در یکی از فضاهای بکر اجرا می‌شود و در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد برخوردار است و امیدواریم با تامین اعتبارات لازم بتوانیم شاهد بهره‌برداری از این پروژه در کوتاه‌ترین بازه زمانی باشیم.

انتهای پیام

نظر شما