شناسهٔ خبر: 68232784 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

موافق کلیات برنامه دولت چهاردهم

پوردهقان: دکترین پزشکیان وفاق ملی است

منیرسادات سیدرضا

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: دکترین آقای پزشکیان وفاق ملی است، حرفی که در ایام انتخابات زده می‌شد که آن را رئیس جمهور عملیاتی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مصطفی پوردهقان در جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس با استفاده از وقت تقسیم شده رئیس جمهور، در دفاع از کابینه چهاردهم اظهار کرد: فضای سیاسی کشور فضای جدیدی را تجربه می‌کند که تاکنون نداشتیم.

وی ادامه داد: آقای پزشکیان در ایام انتخابات از وفاق ملی حرف می‌زد که آن را عملیاتی کرد چون دکترین او وفاق ملی است. این فضای جدیدی برای همه ما است که نسبت به آن نقد داریم بنده از اولین منتقدان بودم که چرا ترکیب کابینه اینگونه است؟ منتها وقتی صحبت‌های رئیس جمهور را شنیدم که ما بعد از گذشت پنج دهه از انقلاب به همدلی و وفاق نیاز داریم، به او گفتم که از امروز منتقد همراه و همدل با دولت هستم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به کابینه پیشنهادی اظهار کرد: در راس این کابینه آقای عارف شخصیت علمی و دانشمند و در راس کابینه اقتصادی دکتر طیب‌نیا دانشمند اقتصادی است.

پوردهقان با برشمردن ویژگی‌های وزرای پیشنهادی گفت: ان‌شاءالله با همدلی و همراهی دولت و مجلس شورای اسلامی کابینه‌ای تشکیل شود که به سمت یکدلی و همراهی رویم.

وی از نمایندگان خواست که فضا را دو قطبی نکرده و اجازه دهند تیم رئیس جمهور تشکیل شده و کار دولت آغاز شود.

انتهای پیام

نظر شما