شناسهٔ خبر: 68231529 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

استاندار بوشهر:

خاطرات آزادگان سیاسی قبل از انقلاب استان بوشهر باید کتاب شود

بوشهر - استاندار بوشهر با اشاره به ضرورت جمع‌آوری خاطرات آزادگان سیاسی قبل از انقلاب استان، تاکید کرد: باید خاطرات این دوران جمع‌آوری و در قالب کتاب منتشر و به نسل‌های بعدی منتقل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر، احمد محمدی‌زاده در آیین تجلیل از آزادگان سیاسی استان بوشهر قبل از انقلاب اسلامی ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی گفت: مجاهدت و حماسه‌آفرینی رزمندگان اقتدار و عزت ایران اسلامی را روزافزون کرده و همایش عظیم اربعین حسینی به برکت مجاهدت و خدمات صادقانه حماسه آفرینان شکل گرفته است.

وی با تشریح ظلم و جور ابوسفیان، معاویه و یزد علیه خاندان پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) بیان کرد: در شرایط کنونی هم در مقابل انقلاب اسلامی همانند دشمنان صدر اسلام از جمله آمریکا، اسرائیل و انگلیس ایستاده‌اند و بدون شک وعده خداوند محقق می‌شود و پیروزی از آن نظام اسلامی به‌عنوان جبهه حق می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه بر اساس آیات الهی جبهه باطل رفتنی و نابود شدنی است، تصریح کرد: شما آزادگان سیاسی با ایستادگی در مقابل رژیم طاغوت زمینه پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کردید که جای قدردانی و سپاس دارد.

محمدی‌زاده، خدمات دولت آیت‌الله رئیسی در ابعاد گوناگون را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: در این دولت طرح‌های مهمی در رفاه و حل مشکلات مردم از جمله اشتغال‌زایی، مسکن، طرح‌های زیرسازی و عمرانی انجام شده است.

استاندار بوشهر سپس با تأکید بر جمع‌آوری و گردآوری خاطرات آزادگان سیاسی قبل از انقلاب و رزمندگان در دیگر عرصه‌ها برای ارائه به نسل‌های بعدی تصریح کرد: رشادت‌ها و ایثارگری‌های زندانیان سیاسی قبل از انقلاب اسلامی هیچگاه از حافظه تاریخ انقلاب اسلامی محو و فراموش نمی‌شود و باید خاطرات این دوران جمع‌آوری و در قالب کتاب منتشر و به نسل‌های بعدی منتقل شود.

به گزارش ایبنا؛ در این آیین از آزادگان سیاسی قبل از انقلاب اسلامی استان بوشهر تجلیل شد.

نظر شما