شناسهٔ خبر: 68226057 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار: دستگاه‌های اجرایی همدان جهادی کار کردند

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: همه دستگاه‌های اجرایی استان همدان در طول سه سال گذشته کار جهادی و پرتلاشی داشتند و عملکرد همه آن‌ها قابل تجلیل است که امیدواریم این رویه تداوم پیدا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز شنبه در آیین پایانی بیست و هفتمین جشنواره استانی شهید رجایی همدان اظهار کرد: در ارزیابی‌های این جشنواره همه دستگاه‌های با امتیاز نزدیک به هم در تراز برتر قرار دارند اما به ناچار در هر کارگروه یک دستگاه به عنوان برتر معرفی می‌شود.

وی همچنین به تمجید از عملکرد دستگاه ها و نهادهای امنیتی و انتظامی همدان پرداخت و افزود: شورای تامین و دستگاه‌های انتظامی در طول سه سال گذشته در کنار دولت مردمی در عرصه‌های مختلف ما را یاری کردند و در چهار انتخابات چند ماه گذشته کنار ما بودند که عملکرد آن‌ها جای قدردانی دارد.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: سپاه پاسداران، بسیج و سربازان گمنام امام زمان (عج) در کنار دادستانی استان بدون چشم داشت و با یک نگاه تیز بین حافظ برقراری امنیت بودند.

وی ادامه داد: استان همدان با تلاش مجموعه‌های مختلف، رتبه نخست احیای واحدهای تولیدی را در کشور کسب کرد.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: رشد ۲۰ درصدی صدور پروانه بهره‌برداری و رشد ۱۶ درصدی جوازهای کسب و کار، عملیاتی کردن پتروشیمی ابن‌سینا پس از ۲۰ سال، از مهم ترین دستاوردهای حوزه صنعت استان بوده است.

وی ادامه داد: در این حوزه، نخستین شهرک مشارکتی کشور به تصویب رسید و عملیات اجرایی آن از شهریور آغاز می‌شود.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به تملک ۳۰۰ هکتار زمین برای ایجاد شهرک‌های صنعتی جدید در استان همدان گفت: در جهاد کشاورزی ۴.۵ میلیون قطعه جوجه‌ریزی صورت گرفت که رکورد استان شکسته شد.

وی اصافه کرد: در ابتدای دولت سیزدهم آمار جوجه ریزی در استان همدان حدود ۱.۵ میلیون قطعه بود که با افزایش سه برابری حالا به ۴.۵ میلیون قطعه رسیده است.

استاندار همدان تاکید کرد: در حوزه فرهنگی ثبت جهانی هگمتانه را داشتیم و در بخش راهداری نیز در سامانه هوشمند و برطرف کردن نقاط حادثه خیز و اجرای روکش آسفالت رتبه برتر را کسب کردیم.

وی اظهار کرد: در همه حوزه‌ها همچون در تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن، پروژه‌های آبرسانی و سایر حوزه‌ها دستاوردهای ارزشمندی داشتیم که نشان می‌دهد مدیران دستگاه‌های دولتی استان وظایف را به خوبی اجرا کردند.

به گزارش ایرنا، جشنواره‌ شهید رجایی هرساله بر اساس شاخص‌های ملی در بین دستگاه‌های اجرایی استان همدان برگزار می‌شود و به بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان می‌پردازد.

نظر شما