شناسهٔ خبر: 68222352 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان:

۱۸۳۹ فقره تسهیلات صندوق امداد ولایت به مددجویان خراسان شمالی پرداخت شد

اعظم قهرمانی

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی، از پرداخت ۱۸۳۹ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

صاحب‌خبر -

مجید الهی راد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای امسال بالغ بر ۱۸۳۹ فقره وام قرض‌الحسنه به مبلغ ۴۳۰ میلیارد ریال از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی و سایر نیازمندان واجد شرایط پرداخت شده است.

وی افزود: از این تعداد ۱۱۸۵ فقره وام کارگشایی به ارزش ۱۹۷ میلیارد ریال، ۱۲۱ فقره وام اشتغال به ارزش ۴۷ میلیارد ریال، ۳۷۸ فقره تأمین مسکن به ارزش ۱۳۹ میلیارد ریال، ۹۸ فقره در قالب امور فرهنگی به ارزش ۲۱ میلیارد ریال و ۵۷ فقره وجوه اداره شده به ارزش ۲۴ میلیارد ریال پرداخت شده است.

الهی راد، میزان کل تسهیلات پرداخت شده از ابتدای تاسیس این صندوق در استان را ۳۶۱۱میلیارد ریال به تعداد ۴۱ هزار و ۴۰۳ فقره اعلام کرد و گفت: بیشترین میزان پرداخت تسهیلات با یک ۱۱۷۲ میلیارد ریال به تعداد ۲۶ هزار و ۶۱۹ فقره در سرفصل تسهیلات کارگشایی پرداخت شد.

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه در استان خراسان شمالی یک شعبه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت فعالیت دارد، تصریح کرد: علاوه بر این شعبه، در دفاتر ادارات کمیته امداد استان نیز ۱۱باجه عامل صندوق، خدمات تسهیلات، پرداخت و سایر خدمات را به مراجعان ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه تسهیلات صندوق تا ۱۰ میلیون تومان هیچ‌گونه کارمزدی اخذ نمی‌شود، افزود: برای تسهیلات بالای ۱۰ میلیون تومان نیز سه درصد، فقط یک بار به عنوان کارمزد دریافت می‌شود.

الهی راد خاطرنشان کرد: خیران حقیقی و حقوقی می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق امداد ولایت به آدرس (www. sqev. ir) و یا با مراجعه به شعب صندوق امداد ولایت با طرح‌های این صندوق آشنا شوند و همچنین از طریق مراجعه به شعبات و یا دفاتر کمیته امداد در استان خراسان شمالی نسبت به مشارکت در طرح‌های این صندوق و بویژه طرح قرض ماندگار (کمک به قرض‌الحسنه) مشارکت کنند.

به گزارش ایسنا، طرح قرض ماندگار، تفاهم نامه همیاری، تفاهم نامه مسئولیت اجتماعی و تفاهم نامه هم افزایی از جمله طرح های صندوق امداد ولایت برای مشارکت خیرین و نیکوکاران در اعطای تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان است.

انتهای پیام

نظر شما