شناسهٔ خبر: 68209302 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خط‌کشی ۱۵۰۰ کیلومتر از مسیر تردد زائران اربعین حسینی در لرستان خط‌کشی ۱۵۰۰ کیلومتر از مسیر تردد زائران اربعین حسینی در لرستان

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: در راستای ایمن‌سازی محور‌های مواصلاتی خط‌کشی ۱۵۰۰ کیلومتر از مسیر تردد زائران اربعین حسینی در استان انجام شده است.

صاحب‌خبر -

عارف امرایی عصر امروز در حاشیه بازدید از محور ورودی این شهرستان به ایمن‌سازی مسیر تردد زائران اربعین اشاره کرد و اظهار داشت: ایجاد یک راه ایمن و مناسب برای کاربران جاده‌ای جز برنامه‌های اصلی این اداره کل بوده و ازاین‌رو باتوجه‌به اهمیت اربعین حسینی، با به‌کارگیری تمام امکانات و تجهیزات در جهت ایمنی تردد زوار اربعین حسینی اقدام نموده است.

وی ادامه داد: در این راستا اقداماتی از قبیل روکش و لکه‌گیری ۱۱۰ کیلومتر از محور‌های اصلی، خط‌کشی ۱۵۰۰ کیلومتر از محورها، ۴ مورد ایمن‌سازی نقاط پر حادثه، به‌روزرسانی سیستم روشنایی و ارتقای روشنایی به طول ۱۶۲ کیلومتر انجام شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان اضافه کرد: نصب ۴۰ هزار عدد انواع تابلو و علائم ایمنی، نصب و تعمیر حفاظ‌های ایمنی شامل گاردریل، نصب ۲۰ کیلومتر نیوجرسی و ایمن‌سازی تقاطع‌های همسطح از دیگر اقداماتی است که با اولویت محور بزرگراه کربلا در مسیر‌های عبوری زائران انجام شده است.

امرایی بیان کرد: حضور شبانه‌روزی گشت‌های راهداری در محور‌های اصلی تردد زوار اربعین، نقاط پرحادثه، درب راهدارخانه و... در ایام اربعین به‌صورت ویژه انجام خواهد شد.

 

نظر شما