شناسهٔ خبر: 68207334 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور

یک میلیون زائر اربعین وارد کشور عراق شدند

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: بیش از یک میلیون زائر و مشتاق زیارت امام حسین(ع) از مرزهای مختلف از جمله شلمچه برای شرکت در بزرگداشت کنگره بزرگ جهان اسلام وارد کشور عراق شدند.

صاحب‌خبر -


به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سردار قاسم رضایی پنجشنبه در دیدار با مشاور وزیر کشور عراق و مسئول ورود زائران از مرزها، که در مرز شلمچه کشور عراق برگزار شد اظهار داشت: دولت و ملت عراق در اجرای این مراسم از زائران امام حسین(ع) پذیرایی خوبی کرده‌اند که جای تشکر دارد.

وی افزود: تا به این ساعت بیش از یک میلیون زائر از مرزهای مختلف از جمله شلمچه برای شرکت در مراسم و بزرگداشت این کنگره بزرگ جهان اسلام وارد کشور عراق شدند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: آنچه که امروز در مرزهای مشترک کشور ایران و عراق می‌بینیم جز وحدت زیر پرچم امام حسین علیه السلام چیز دیگری نیست که قطعاً برکاتی برای هر دو کشور و جهان اسلام خواهد داشت.

وی با بیان اینکه راهپیمایی عظیم اربعین حسینی جلوه‌ای از بسترسازی برای ظهور حضرت بقیه الله العظم است، عنوان داشت: یکی از ظرفیت‌های بزرگ جهان اسلام و جبهه مقاومت کنگره بزرگ اربعین امام حسین علیه السلام است.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: وقتی با همکاران و مسئولان ۲ کشور گفتگو می‌کنیم همه با عشق و علاقه به این ماموریت نگاه می‌کنند و عاشقانه امور را دنبال می‌کنند که این جای خوشبختی است.

 

وی گفت: از مسئولان پایانه شلمچه کشور عراق، گمرگ، گذرنامه، مرزبانی و رسانه‌ها که جز خادمان زائران هستند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور اظهار داشت: تردد بین ۲ کشور در این مدت زمان کوتاه با این جمعیت در جهان بی‌سابقه است و تسهیلات به وجود آمده برای افزایش تردد بسیار تاثیر گذار است.

نظر شما