شناسهٔ خبر: 68208552 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

دستگیری زوج سارق در ری/آن‌ها مسافربرنما بودند

ری- فرمانده انتظامی ری از دستگیری زوج سارق به عنف که تحت پوشش مسافرکشی اقدام به زورگیری از مسافران می‌کردند، خبر داد.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: سرهنگ محمدقاسم طرهانی بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با افزایش سرقت به عنف به صورت مسافربرنما در هفته‌های اخیر در محله شهرری و وصول پرونده به پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان زبده پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

به گزارش مهر، وی افزود: در بررسی‌های تخصصی مشخص شد سارقان که یک زوج (مرد و زن) بودند در قالب مسافربری، سوژه‌های خود را سوار کرده و در طول مسیر با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری تلفن همراه، کارت بانکی، وجه نقد و … می‌کنند.

طرهانی گفت: با به دست آوردن این اطلاعات و با اقدامات فنی و پلیسی کارآگاهان پلیس آگاهی در تاریخ بیست‌وسوم مرداد ماه مخفیگاه سارقان در محدوده شهرری شناسایی و روز گذشته با هماهنگی‌های قضائی به محل اعزام و در یک عملیات پلیسی هر ۲ متهم را دستگیر و خودروی آن‌ها نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: متهمان در تحقیقات انجام شده به جرم ارتکابی و ۱۰ فقره سرقت دیگر اعتراف که تا کنون سه شاکی شناسایی و به پلیس آگاهی مراجعه کرده اند.

طرهانی در پایان با اشاره به اعزام متهمان به دادسرای شهرری، به شهروندان توصیه کرد به هیچ وجه به عنوان مسافر سوار خودرو‌های مشکوک نشوند و در صورت امکان از ناوگان‌های حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما