شناسهٔ خبر: 68201184 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

درخشان سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان شد

رشت - ایرنا - مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان گفت: حمید درخشان مربی باسابقه فوتبال کشور به عنوان سرمربی جدید تیم داماش انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

سجاد حقدادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به تغییرات ایجاد شده از سوی مالک باشگاه داماش و انتخاب مدیرعامل جدید، سرمربی جدید این تیم نیز معرفی و حمید درخشان سکان هدایت داماش را برعهده گرفت.

وی افزود: درخشان پیش از این و در سال ٩٣ سرمربیگری تیم فوتبال داماش گیلان را برعهده داشت و امیدواریم که داماشی ها با هدایت این مربی بتوانند نتایج خوبی را در رقابتهای فصل جاری لیگ دسته یک کشور کسب کنند.

وی ادامه داد: البته حمید درخشان سابقه سرمربیگری در تیم‌های فوتبال پرسپولیس، پیکان، نفت تهران، شهرداری تبریز، شاهین بوشهر و نفت مسجدسلیمان را نیز در کارنامه خود دارد.

به گزارش ایرنا، پیش از این نیز از سوی مالک باشگاه داماش گیلان، حسین خبیری عضور اسبق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و مدیرعامل اسبق باشگاههای آلومینیوم اراک و خیبر خرم آباد به عنوان مدیرعامل باشگاه داماش گیلان منصوب شد.

این در حالی است که در ابتدای هفته جاری نیز از سوی نصیر نعیمی‌پور مالک رسمی باشگاه داماش گیلان، عباس قمی به عنوان نائب رئیس هیات مدیره این باشگاه، مجتبی دهنادی، حسن ریواز و بهنام قربانی زیکساری به عنوان اعضای هیات مدیره باشگاه داماش گیلان معرفی شدند.

همچنین سیدحمید سجادی وزیر اسبق ورزش و جوانان، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی و دارنده مدال‌های طلای رقابتهای دو و میدانی آسیا در دهه ۶۰ و ۷۰، به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه داماش گیلان فعالیت خواهد کرد.

نظر شما