شناسهٔ خبر: 68196117 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

امضاء تفاهم نامه سه جانبه بین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه سمنان و مجموعه هلدینگ رضایی در ساخت مسکن متاهلی در دانشگاه سمنان

معاون اداری مالی وزارت علوم گفت: فعالیت های خیّرین خوابگاه ساز در دانشگاه ها از باقیات و صالحات بسیار ارزشمند و همچون یک رود جاری منشاء خیر و برکات فراوان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،دانشگاه سمنان در استفاده از ظرفیت خیّرین حرکت های ارزشمندی انجام داده است و امید می رود با شروع حمایت های مادی و معنوی مجموعه معظم هلدینگ رضایی از دانشگاه سمنان، ادامه این فعالیت های خیرخواهانه در ساخت مسکن دانشجویی در نظام آموزش عالی کشور منشاء خیر و برکات بیشماری شود. 
معاون اداری مالی وزارت علوم افزود: نهضت ساخت خوابگاه متاهلی گام بسیار مهمی بود که در دولت شهید آیت الله رئیسی برداشته شد. از سال ۱۳۱۳ که دانشگاه تهران ایجاد شد تا سال ۱۴۰۰ تعداد خوابگاه متاهلی که ایجاد شده بود زیر یک هزار خوابگاه بود اما از سال ۱۴۰۰ تا کنون ۵۰۰ واحد متاهلی ساخته و تحویل داده ایم و ۶ هزار و ۲ واحد در دست احداث داریم.
دکتر سعدالدین، رئیس دانشگاه سمنان در این نشست گفت: استفاده از ظرفیت خیّرین در دانشگاه سمنان مورد توجه جدی هیئت رئیسه دانشگاه است و تلاش های فراوانی برای جذب خیّرین در دانشگاه صورت گرفته است. مجموعه هلدینگ رضایی نیز با روی گشاده و همت عالی مدیریت مجموعه در زمینه ساخت خوابگاه دانشجویی متاهلی و تامین منابع موردنیز از محل محصولات هلدینگ با دانشگاه همکاری خواهد داشت و حامی علم و فناوری خواهد بود.
همچنین مهندس رحمت الله رضایی نژاد، مدیر عامل هلدینگ رضایی در این نشست گفت: مجموعه مدیریتی هلدینگ رضایی با تولیدات متنوع خود شامل گچ، سنگ و سایر تولیدات که مورد نیاز دانشگاه در صنایع ساختمانی و ساخت خوابگاه می باشد، تلاش خواهد کرد در ساخت خوابگاه متاهلی دانشگاه سمنان در خدمت دانشگاه باشد.
 

نظر شما