شناسهٔ خبر: 68190332 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری | لینک خبر

به منظور ساخت مسکن متاهلی دانشگاه سمنان صورت گرفت؛

امضاء تفاهم‌نامه سه‌جانبه بین وزارت علوم، دانشگاه سمنان و مجموعه هلدینگ رضایی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه سمنان و مجموعه هلدینگ رضایی(در قالب حمایت‌های مادی و معنوی خیرخواهانه) برای ساخت مسکن متاهلی دانشگاه سمنان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، علی خطیبی در این رابطه اظهار داشت: فعالیت‌های خیّرین خوابگاه‌ساز در دانشگاه‌ها از باقیات و صالحات بسیار ارزشمند و هم‌چون یک رود جاری منشاء خیر و برکات فراوان است. دانشگاه سمنان در استفاده از ظرفیت خیّرین  حرکت‌های ارزشمندی انجام داده است و امید می‌رود با شروع حمایت‌های مادی و معنوی مجموعه معظم هلدینگ رضایی از دانشگاه سمنان، ادامه این فعالیت‌های خیرخواهانه در ساخت مسکن دانشجویی در نظام آموزش عالی کشور منشاء خیر و برکات بیشماری شود.

معاون اداری مالی وزارت علوم افزود: نهضت ساخت خوابگاه متاهلی گام بسیار مهمی بود که در دولت شهید آیت‌الله رئیسی برداشته شد. از سال ۱۳۱۳ که دانشگاه تهران ایجاد شد تا سال ۱۴۰۰ تعداد خوابگاه متاهلی که ایجاد شده بود زیر یک هزار خوابگاه بود اما از سال ۱۴۰۰ تا کنون ۵۰۰ واحد متاهلی ساخته و تحویل داده‌ایم و ۶ هزار و ۲ واحد در دست احداث داریم.

سعدالدین، رئیس دانشگاه سمنان در این نشست گفت: استفاده از ظرفیت خیّرین در دانشگاه سمنان مورد توجه جدی هیئت رئیسه دانشگاه است و تلاش‌های فراوانی برای جذب خیّرین در دانشگاه صورت گرفته است. مجموعه هلدینگ رضایی نیز با روی گشاده و همت عالی مدیریت مجموعه در زمینه ساخت خوابگاه دانشجویی متاهلی و تامین منابع مورد نیاز از محل محصولات هلدینگ، با دانشگاه همکاری خواهد داشت و حامی علم و فناوری خواهد بود.

همچنین رحمت‌الله رضایی‌نژاد، مدیرعامل هلدینگ رضایی در این نشست گفت: مجموعه مدیریتی هلدینگ رضایی با تولیدات متنوع خود شامل گچ، سنگ و سایر تولیدات که مورد نیاز دانشگاه در صنایع ساختمانی و ساخت خوابگاه است، تلاش خواهد کرد در ساخت خوابگاه متاهلی دانشگاه سمنان در خدمت دانشگاه باشد.

نظر شما