شناسهٔ خبر: 68176398 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

توضیحات رضایی درباره حضور نصیرزاده در کمیسیون امنیت ملی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزیر دفاع در این کمیسیون، گفت: آقای نصیرزاده در این جلسه با اشاره به موفقیت عملیات «وعده صادق» بیان کرد که در این عملیات کمتر از ۱۰ درصد توان‌مان به کار گرفته شده است. سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزیر دفاع در این کمیسیون، گفت: آقای نصیرزاده در این جلسه با اشاره به موفقیت عملیات «وعده صادق» بیان کرد که در این عملیات کمتر از ۱۰ درصد توان‌مان به کار گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  در توضیح جلسه عصر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با حضور امیر سرتیپ نصیرزاده وزیر پیشنهادی دفاع گفت: گزینه پیشنهادی وزارت دفاع برای دومین بار در جلسه کمیسیون امنیت ملی حاضر شد.

وی اظهار کرد: آقای نصیرزاده در این جلسه با اشاره به موفقیت عملیات «وعده صادق» بیان کرد که در این عملیات کمتر از ۱۰ درصد توان‌مان به کار گرفته شده و با تعدادی از قدرت‌های غربی مواجه شدیم که نتیجه عملیات ارتقای بازدارندگی ما و تضعیف بازدارندگی رژیم صهیونیستی بود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: وزیر پیشنهادی دفاع به برنامه‌هایش در بحث رسیدگی به وضعیت کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح و توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان و فعالیت‌های اقتصادی منضبط و شفاف نیروهای مسلح اشاره کرد.

وی بیان کرد: آقای نصیرزاده تاکید داشت که باید با رصد و پایش تهدیدهای موجود، آن را به فرصت تبدیل کرد. همچنین تجهیزات جدید مبتنی بر نیاز نیروهای مسلح ساخته خواهد شد.

رضایی گفت:  در این جلسه نمایندگان به طرح موضوعاتی همچون لزوم رسیدگی به وضعیت نیروها و بازنشستگان نیروهای مسلح و طراحی و ساخت هواپیمای مناسب مسافربری در وزارت دفاع پرداختند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که مرکز پژوهش‌ها هم گزارشی هم از ارزیابی برنامه‌های وزیر دفاع بیان کرد، افزود: تاکید مرکز پژوهش‌ها براین بود که برنامه وزیر پیشنهادی دفاع از جامع‌ترین برنامه‌ها و دارای تحلیل و راهبردهای خیلی خوب و مبتنی بر اسناد بالادستی و فرامین مقام معظم رهبری است.تلاش وزیر بر این است که این وزارتخانه را تبدیل به یک نهاد پویا و فعال کند،‌ علاوه بر این، به دنبال تقویت موقعیت وزارت دفاع به عنوان پل ارتباطی دولت و مجلس شورای اسلامی است.

رضایی با اشاره به صحبت‌های عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آقای عزیزی با تاکید بر توسعه توان دفاعی بیان داشت که انتظار می‌رود از تمام ظرفیت‌های دولت و مجلس برای تولید و قدرت استفاده شود تا روز به روز قدرت دفاعی توسعه پیدا کند؛ انتظار مجلس تولید قدرت، حفظ کرامت و منزلت نیروهای مسلح است و این‌که مبنای عمل وزیر جدید دفاع، برنامه هفتم باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما