شناسهٔ خبر: 68173298 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس خانه مطبوعات استان:

عدم همکاری مسئولین در برگزاری نمایشگاه مطبوعات قزوین جای گلایه دارد

رئیس خانه مطبوعات استان: رئیس خانه مطبوعات استان قزوین گفت: برای برگزاری نمایشگاه مطبوعات استان هماهنگی‌ و برنامه ریزی شده بود اما معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در این راستا همکاری لازم را نداشت و در نهایت لغو شد که جای گلایه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مراسم تجلیل از خبرنگاران استان با حضور مسئولین و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی ارشاد برگزار شد.

سید مصطفی جعفری در این مراسم با اشاره به پیگیری مطالبات اصحاب رسانه گفت: در این دوره از انه مطبوعات سعی شد با همکاری اداره کل ارشاد و اتاق بازرگانی پیگیر مطالبات خبرنگاران باشیم.

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته فضایی مناسب در اختیار خانه قرار گرفت، تجهیزات مورد نیاز تهیه شده و محل استقرار خانه مطبوعات استان در آینده نزدیک افتتاح می‌شود.

وی عنوان کرد: همچنین کارت‌های اعضای خانه هم طراحی و چاپ شده و توزیع بسته معیشتی هم بین اعضای خانه در دستور کار قرار دارد.

این مسئول رسانه‌ای استان خاطرنشان کرد: انتخابات بازرس و رئیس خانه در 4 ماه آینده مجدد برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به لغو برگزاری نمایشگاه مطبوعات اظهار کرد: برای برگزاری این نمایشگاه جلسه‌های مختلف برگزار و هماهنگ شده بود که در ایام روز خبرنگار برگزار شود اما معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در این راستا همکاری لازم را نداشت که جای گلایه دارد.

در ادامه این برنامه، تعدادی از پیشکسوتان و اصحاب رسانه، دغدغه‌های خود را مطرح کردند که مشکلات معیشتی، بی‌توجهی مدیران و اداره کل ارشاد به جایگاه رسانه و حل مسایل آن‌ها و  هشدار تعطیلی نشریات چاپی و محلی ازجمله آن‌ها بود.

انتهای پیام/

نظر شما