شناسهٔ خبر: 68173297 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار:

صدا و سیمای فارس رسیدگی به جوانان را در دستور کار قرار دهد

مرضیه جوانمردی فر

استاندار فارس بیان کرد: صدا و سیمای مرکز فارس رسیدگی به جوانان را در دستور کار قرار داده و همچنین سالمندان و پیشکسوتان را فراموش نکند. 

صاحب‌خبر -

محمد هادی ایمانیه امروز ۲۳ مردادماه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل صدا و سیمای فارس که در ساختمان مرکزی صدا و سیمای استان برگزار شد ضمن تشکر از احمد پهلوانیان و خوش‌آمدگویی به امیر رئوف، گفت: فارس در قله است و امیدواریم همچنان در قله بماند و به یاری خدا قله‌های دیگر را فتح کند.

وی ابراز امیدواری کرد از اینکه دید مرکز کشور به توانمندی و همچنین مردم استان فارس قوی‌تر و شفاف‌تر شده است و افزود: توانمندی‌های بی‌نهایتی در این استان وجود دارد و بعضاً مشکلات سخت‌افزاری، کمبود تجهیزات و امکانات این استان را درگیر کرده است. 

ایمانیه با بیان اینکه یکی از قدیمی‌ترین مراکز صدا و سیما در کل کشور استان فارس است، تصریح کرد: باید رسیدگی به جوانان را در دستور کار قرار داده و همچنین سالمندان و پیشکسوتان را فراموش نکنیم. صدا و سیمای فارس باید در بحث حمایت‌های مالی پرسنل خود را در اولویت قرار داده و با توجه به توانمندی‌هایی که در تمام عرصه‌ها در استان فارس دیده می‌شود ورود جدی‌تری به این حوزه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه اخیراً سند شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع) به تصویب رسید و این موضوع برای فارس باعث افتخار است، ادامه داد: ارائه توانمندی‌های استان فارس به تمام مردم ایران و حتی شبکه‌های برون مرزی کمک خواهد کرد تا سیلی از سرمایه‌گذاران، بازدیدکنندگان و گردشگران به فارس روانه شوند.

انتهای پیام

نظر شما