شناسهٔ خبر: 68175688 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار فارس خواستار شد؛

توجه صدا و سیمای مرکز فارس به اجرای سند سومین حرم اهل بیت (ع)

شیراز- استاندار فارس گفت: تصویب سند شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) یک افتخار است و صدا و سیمای مرکز استان باید توانمندی ها و ظرفیت بالای فارس را به همگان ارائه کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی ایمانیه ظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل صدا و سیمای فارس با اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های زیاد استان فارس در حوزه‌های مختلف، گفت: توانمندی‌های بی‌نهایتی در این استان وجود دارد و بعضاً مشکلات سخت‌افزاری، کمبود تجهیزات و امکانات این استان را درگیر کرده است.

وی با بیان اینکه فارس همیشه در قله است و امیدواریم در قله بماند، ادامه داد: اینکه از نگاه مرکز کشور به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فارس قوی‌تر و شفاف‌تر نگاه می‌شود جای تشکر و امیدواری است ولی باید به تمام توانمندی‌هایی که در تمام عرصه‌ها در استان فارس دیده می‌شود ورود جدی‌تری شود.

استاندار فارس گفت: رسیدگی به جوانان، سالمندان و پیشکسوتان از نباید فراموش کنیم و صدا و سیمای فارس باید در بحث حمایت‌های مالی پرسنل خود را در اولویت قرار دهد.

ایمانیه به تصویب سند شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) اشاره کرد و افزود: تصویب سند شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) یک افتخار است و صدا و سیما مرکز استان باید توانمندی‌های فارس را به همگان ارائه کند.

وی با اشاره به اینکه اخیراً سند شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع) به تصویب رسید و این موضوع برای فارس باعث افتخار است، ادامه داد: ارائه توانمندی‌های استان فارس به تمام مردم ایران و حتی شبکه‌های برون مرزی کمک خواهد کرد تا سیلی از سرمایه‌گذاران، بازدیدکنندگان و گردشگران به فارس روانه شوند.

نظر شما