شناسهٔ خبر: 68172501 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

صنعتگر قزوینی: پیوند صنعت و رسانه شعار سال را محقق می سازد

قزوین - ایرنا - رییس هیات مدیره شرکت بیدستان گفت: پیوند میان صنعت با دانشگاه و رسانه برای تحقق شعار سال یعنی "جهش تولید با مشارکت مردم" بسیار ضروری است تا میزان تولید و اشتغال استان افزایش یابد.

صاحب‌خبر -

مصطفی کریمی روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران قزوین با بیان اینکه بازار نامطمئن و وجود محصولات تقلبی مانع رسیدن به جهش تولید با مشارکت مردم می شود، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی حلقه واسطه صنعت و دانشگاه است که باید به نیازهای صنعت پاسخ دهد و دانشگاه ها نیز با الگوسازی و ارایه مدل های علمی باید در این مسیر یاری رسان صنعت باشد.

وی با بیان اینکه مهم ترین چالش صنعت استان روند بوروکراسی های اداری و اخذ اعتبارات مالی از بانک ها و همچنین قطعی های برق و تعطیلی خط تولید است، تصریح کرد: راه های ارتباطی استان برای ارسال محصولات بسیار پرریسک بوده و تصادفات زیادی رخ می دهد که با برنامه ریزی های دقیق در خط راه آهن و همچنین راه اندازی فرودگاه در قزوین بخشی از این مشکلات حل می شود.

کریمی اضافه کرد: رضایت و سلامت غذایی مشتریان در سیاست گذاری و تعیین اهداف شرکت بیدستان از اولویت های اصلی محسوب می شود و برای تولید و تامین غذای سالم تمام توان خود را به کار بسته ایم تا با رعایت اصول حرفه ای و صداقت مسئولیت پذیری و وجدان کاری و تلاش بی وقفه به این مهم دست یابیم.

این تولیدکننده یادآور شد: جرایمی را در موضوع پساب این شرکت پرداخت کردیم، اما در بازه زمانی بسیار کوتاه تصفیه خانه بیدستان در ۶ ماه راه اندازی شد و امروز گزارش های محیط زیستی نشان می دهد آب خروجی تصفیه خانه از کیفیت مناسبی برخوردار بوده و مشکلاتی در پسماند وجود ندارد.

رییس هیات مدیره شرکت بیدستان به اقدامات صورت گرفته در خصوص مسوولیت های اجتماعی توسط این شرکت پرداخت و افزود: تولید هشت تن گندم با راه اندازی چهار هکتار زمین کشاورزی توسط این شرکت، راه اندازی پرورش ماهی، تغییر خط تولید ضدعفونی کننده در دوره کرونا با کمترین سود ممکن، تجهیز کتابخانه شهر بیدستان، ساخت مجموعه ورزشی در شرکت، تجهیز مدارس بیدستان و ارسال مواد ضدعفونی کننده به موکب های اربعین در سال جاری از جمله اقدامات صورت گرفته این شرکت در موضوع مسوولیت های اجتماعی است.

کریمی بیان کرد:شرکت بیدستان با دارا بودن واحدهای مستقل تولید و فرآوری انواع سرکه های تقطیری و تخمیری، تولید الکل، انواع سس های سرد و گرم، محصولات جانبی شامل انواع زیتون و ترشیجات و واحد آزمایشگاه مجهز به به روز ترین تجهیزات مورد استفاده در کنترل کیفیت محصولات تولیدی شرکت، آمادگی ایفای نقش به عنوان یکی از تامین کنندگان اصلی محصولات عرضه غذا و سلامت را دارا است.

وی اظهار کرد: امسال نود سالگی شرکت بیدستان را جشن گرفتیم و مهم ترین طرحی که در دستور کار قرار دارد تولید الکل از دانه های ذرت است که برای این منظور یک هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم.

گفتنی است، شرکت بیدستان از سال ۱۳۱۳ در قزوین تشکیل شده و در حال تولید محصولی سالم، حلال و پاک به جامعه است تا با شعار غذا به مثابه سلامتی فعالیت کند.

شرکت بیدستان در زمینی به مساحت ۱۳ هکتار در کیلومتر ۱۰ جاده قدیم کرج - قزوین احداث شده و در حال حاضر ۲۰۰ نفر به طور مستقیم در این شرکت مشغول به کار هستند.

نظر شما