شناسهٔ خبر: 68169945 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

انتقاد کمپین هریس از مصاحبه ماسک با ترامپ

ایسنا

کمپین هریس ضمن انتقاد از مصاحبه ماسک با ترامپ، او را متهم کرد که از پلتفرم رسانه‌های اجتماعی خود برای تبلیغ برنامه‌های ترامپ استفاده می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، ایلان ماسک عصر دوشنبه از طریق پلتفرم رسانه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) با «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده گفت‌وگوی زنده داشت و بیش از یک میلیون کاربر به تماشای آن نشستند.

در واکنش به این مصاحبه، کمپین هریس در بیانیه‌ای گفت: «ماسک توییتر را با اجازه دادن به انتشار سخنان نفرت‌انگیز و اطلاعات نادرست در این پلتفرم خراب کرده است. اکنون ماسک از ثروت هنگفت و دامنه وسیع خود برای کنترل دموکراسی ما سوءاستفاده می‌کند.»

در این بیانیه آمده است که ماسک از پلتفرم شبکه اجتماعی ایکس برای انتشار «برنامه‌های بی‌هدف و نفرت‌انگیز» ترامپ خطاب به میلیون‌ها تن سوءاستفاده می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، این بیانیه می‌افزاید که ماسک برای ترامپ یک «نوکر و پادو» است.

ایالات متحده نوامبر امسال شاهد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است و با کنار کشیدن «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا از رقابت‌های انتخاباتی، معاون او وارد گود انتخابات شده و قرار است به مصاف دونالد ترامپ برود.

در برخی نظرسنجی‌ها، هریس با اختلاف اندک از ترامپ جلوتر است و در تعدادی نظرسنجی دیگر، او با اختلاف چند درصد پشت ترامپ حرکت می‌کند. در مجموع وضعیت رقابت هریس و ترامپ فعلا به نفع معاون رئیس‌جمهور آمریکا پیش می‌رود. هریس جوان‌تر، چالشی برای ترامپ است که به‌تازگی و بعد پیشی‌گرفتن هریس از او در چند نظرسنجی، دستور داد تا تمام تحرکات انتخاباتی‌اش مورد بازبینی قرار گرفته و دوباره برنامه‌ریزی‌هایی صورت بگیرد.

نظر شما