شناسهٔ خبر: 68166584 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

جلسه اعضای هیئت امنای موسسه خیریه نگهداری کودکان بی سرپرست نور امید با بهزیستی شاهین دژ

بمناسبت روز تشکلها و مشارکت اجتماعی اعضای هیئت امنای موسسه خیریه نگهداری کودکان بی سرپرست نور امید با ریاست بهزیستی دیدار و گفتگو کردند .

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛
مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ ضمن تبریک این روز به اعضای حاضر گفت : بنده بعنوان یکی از اعضای کوچک مجموعه سازمان بهزیستی کشور خود را موظف و مکلف میدانم که با تمام قوا و انرژی در اختیار این کودکان بی سرپرست قرار بگیرم .
وی افزود ؛ درواقع با گسترش وظایف و تکالیف دولت‌ها ، بهترین و سهل‌الوصول‌ترین راهکار برای شتاب بخشیدن به روند توسعه و پیشبرد اهداف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در قالب تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد در اداره امور کشور است .
داداشیان تصریح کرد ؛ سازماندهی و ساماندهی تشکل‌های توانمند به‌عنوان یکی از سیاست‌های اصلی هر نظام سیاسی، می‌تواند به‌عنوان ابزاری برای سپردن کار مردم به خود آن‌ها عمل کند و فرصت لازم را برای پرداختن دستگاه‌های دولتی به وظایف اساسی خود فراهم آورد.
ایشان خاطرنشان کرد ؛ نام‌گذاری یک روز به نام روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی، گامی کوچک در جهت قدردانی از همراهی افراد نیک‌اندیشی است که با دستان پرمهرشان دنیا را تبدیل به مکان بهتری برای زندگی همه افراد می‌کنند و به این ترتیب کژی‌ها کم‌رنگ‌تر می‌شود.
گفتنی است ؛ در این دیدار ریاست هیئت مدیره و مدیر عامل و اعضای هیأت امنای موسسه مسائل و مشکلات مربوط به موسسه خیریه و نگهداری کودکان را مطرح و داداشیان جوابگوی تمام سوالات مطروحه گردید و دستورات لازم در خصوص بهتر شدن روند کار موسسه صادر کردند .

نظر شما