شناسهٔ خبر: 68167599 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۵۶ هزار یزدی برای پیاده‌روی اربعین ثبت نام کردند

یزد- ایرنا- مدیر دفتر مدیریت و امور کارگزاران حج و زیارت یزد گفت: تاکنون ۵۶ هزار و ۳۸۲ نفر برای حضور در پیاده‌روی اربعین حسینی در استان ثبت‌نام کردند.

صاحب‌خبر -

" سید حسن کلانتر " روز سه‌شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ۳۵ هزار نفر آقایان و بقیه بانوان هستند.

وی ادامه داد: تمام خدماتی که به زائران پیاده روی اربعین داده می‌شود بستگی به ثبت‎‌نام در سامانه سماح https://samah.haj.ir دارد، یعنی تهیه بلیط قطار، هواپیما، اتوبوس و ارز مسافرتی به این است که زائر در سامانه سماح ثبت‌نام کرده باشد.

این مسئول به اهمیت ثبت‌نام به موقع برای حضور در پیاده‌روی اربعین اشاره کرد و ادامه داد: بر همین اساس زائران استان تا چهارم شهریورماه امسال فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام از این طریق اقدام کنند و تا نهم شهریورماه نیز از کشور خارج شوند.

کلانتر گفت: ثبت‌نام در سامانه سماح با تکمیل اطلاعات و پرداخت حق بیمه و دریافت کد رهگیری کامل می‌شود و متقاضیان حضور در پیاده‌روی اربعین که فاقد گذرنامه معتبر هستند باید از هم‌اکنون برای دریافت گذرنامه اقدام کنند و فعالیت‌ مربوط به سفر اربعین را به روزهای آخر موکول نکنند.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما