شناسهٔ خبر: 68159270 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نائب رئیس کمیسیون حمل و نقل اتاق ایران:

وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی سوابق خوبی در حوزه‌های کاری خود دارد/ لزوم مشورت با بخش خصوصی

تهران- ایرنا- نائب رئیس دوم کمیسیون حمل و نقل، ترانزیت و لجستیک اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، «فرزانه صادق مالواجرد» را مدیری توانمند توصیف کرد، اما گفت: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در مسیر تحقق اهداف باید با بخش خصوصی و اهل فن مشورت داشته باشد.

صاحب‌خبر -

«مهران نجاتی» امروز (دوشنبه) در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا درخصوص معرفی «فرزانه صادق مالواجرد» به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی افزود: اینکه برای نخستین بار برای حوزه راه و شهرسازی، خانمی به عنوان وزیر معرفی شده را به فال نیک می‌گیریم و شاهد سوابق خوبی از وی در حوزه‌های کاری‌اش هستیم.

وی بیان‌داشت: هرچند سوابق اصلی وی در حوزه مسکن و شهرسازی است، اما انتظار می‌رود به بخش حمل و نقل و لجستیک توجه ویژه‌ای داشته باشد و معاونی توانمند و مدیرانی کارآمد برای این حوزه انتخاب کند.

نجاتی گفت: بخش خصوصی این حوزه، جامعه‌ای بزرگ و تاثیرگذار است و انتظار می‌رود وزیر پیشنهادی با فعالان این بخش به مشورت بپردازد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد در این دوره شاهد محقق شدن مطالبه وزارت مستقل حمل و نقل و لجستیک و انتزاع آن از وزارت راه و شهرسازی باشیم تا این حوزه مهم بیش از این مظلوم واقع نشود.

به گزارش ایرنا، روز گذشته «فرزانه صادق مالواجرد» از سوی «مسعود پزشکیان» رئیس جمهوری دولت چهاردهم به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی برای رای اعتماد به مجلس معرفی شد.

صادق مالواجرد پیش از این به عنوان دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی در این وزارتخانه فعالیت داشته است.

نظر شما