شناسهٔ خبر: 68156726 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس کمیسیون حمل و نقل اتاق ایران:

وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی فردی مشورت پذیر است

تهران- ایرنا- رئیس کمیسیون حمل و نقل، ترانزیت و لجستیک اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی را فردی مشورت پذیر توصیف کرد و گفت: چنانچه وی از توانمندی و مشاوره بخش خصوصی استفاده کند، موفق خواهد بود.

صاحب‌خبر -

«رضا رستمی» امروز (دوشنبه) در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا درخصوص معرفی «فرزانه صادق مالواجرد» به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی افزود: وزارت راه و شهرسازی با دارا بودن بخش های مختلف و متنوع، ظرفیتی به اندازه چند وزارتخانه دارد و اگر وزیر پیشنهادی بتواند از ظرفیت‌های موجود وزارتخانه استفاده کرده و همچنین معاونانی زبده انتخاب کند، با توفیق همراه خواهد شد.

وی تاکید کرد: صادق مالواجرد فردی مشورت پذیر است و با توجه به سوابق مدیریتی به‌ویژه در حوزه معاونت معماری و شهرسازی این وزارتخانه داشته، فردی مناسب برای این پُست است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل، ترانزیت و لجستیک اتاق ایران تاکید کرد: چنانچه وزیر پیشنهادی در حوزه های مختلف، خود به مدیریت پرداخته و از مشاوره‌های بخش خصوصی به ویژه تشکل‌های صنفی و اعضای اتاق‌های بازرگانی استفاده کند، عملکردی موفق خواهد داشت.

وی در پایان تصریح کرد: ‌تنها راه برون رفت وزارت راه و شهرسازی از وضعیت کنونی، مشورت با فعالان بخش خصوصی واقعی، متعهد و کاربلد است.

به گزارش ایرنا، روز گذشته «فرزانه صادق مالواجرد» از سوی «مسعود پزشکیان» رئیس جمهوری دولت چهاردهم به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی برای رای اعتماد به مجلس معرفی شد.

صادق مالواجرد پیش از این به عنوان دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی در این وزارتخانه فعالیت داشته است.

نظر شما