شناسهٔ خبر: 68157128 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بانی فیلم | لینک خبر

ماموریت غیرممکن وسط پاریس؛ تام کروز المپیک را هالیوودی تمام کرد

صاحب‌خبر -

تام کروز در مراسم اختتامیه المپیک از سقف ورزشگاه دو فرانس پایین پرید و در ادامه به هالیوودرفت تا پرچم المپیک را به لس‌آنجلس و خانه بعدی بازی‌ها ببرد.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، تام کروز در مراسم اختتامیه المپیک پاریس با فرود از بالایورزشگاه دو فرانس و موتورسواری با رنگ و بویی هالیوودی، پرچم المپیک را به لس‌آنجلسمیزبان برگزاری مراسم در سال ۲۰۲۸ داد.

وی در این مراسم از پشت بام استادیوم استاد دو فرانس که بزرگترین استادیوم فرانسه است، باطناب فرود آمد و با عبور از صف بازیگران پرچم المپیک را گرفت و با آن روی صحنه رفت و پس ازآن که کارن باس، شهردار لس‌آنجلس، پرچم المپیک را از آن هیدالگو شهردار پاریس دریافت کرد،او پرچم را گرفت و سوار بر موتورسیکلت صحنه استودیوم را ترک کرد تا یادآور ماموریتغیرممکنی بشود که باز هم ممکن می‌شود و از استادیوم خارج شد تا تحویل نمادین پرچم بهلس‌آنجلس را انجام دهد. بقیه عمیات او از پیش ضبط شده پخش شد در حالی که وی با موتورشمانند ماموریت غیرممکن ویراژ می داد، از برابر برج ایفل گذشت و خارج از شهر مستقیم سوارهواپیمایی شد و پس از مدتی با پریدن با چتر نجات از هواپیما، در کنار تابلوی هالیوود فرود آمد و۵ حلقه المپیک را به نماد هالیوود بر بلندی‌های لس‌آنجلس نصب کرد.


کروز
در المپیک امسال پاریس به طور منظم حضور داشت و در مراسم افتتاحیه آن هم همراهچهره‌های مشهور دیگری چون استیون اسپیلبرگ، آریانا گرانده، سارا جسیکا پارکر و متیو برودریکبه تماشای برخی از مسابقات نشست. او یک روز پیش از مراسم افتتاحیه با دریافت نشان شوالیهلژیون دونور از وزیر فرهنگ فرانسه، تجلیل شده بود.

در مراسم تحویل پرچم به لس آنجلس نیز شماری از چهره‌های موسیقی مانند بیلی آیلیش،اسنوپ داگ و رد هات چیلی پپرز حضور داشتند.

در صفحه رسمی اختتامیه آمده بود: این یک پرنده است. این یک هواپیما است. این تام کروزاست!

نظر شما