شناسهٔ خبر: 68148619 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

مدیر آفرینش‌های ادبی و هنری کانون خبر داد:

برگزاری کارگاه‌های تخصصی ادبی در دومین اردوی آموزشی باشگاه (قاف)

مدیر آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از برگزاری کارگاه‌های تخصصی ادبی با دو گرایش شعر و داستان در دومین اردوی آموزشی باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان (قاف) در استان گلستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، مجتبی حاذق با اعلام این خبر افزود: این کارگاه‌ها در بخش شعر با موضوع‌های «مختصات زبانی و ادبی شعر»، «ادبیات امروز» و «آموزش انواع قالب‌های ادبی» و در بخش داستان با موضوع‌های «داستان نویسی»، «خبرنویسی»، «مستندنگاری» و «جستارنویسی» برگزار خواهد شد.

وی گفت: مدرسان بخش شعر این کارگاه‌ها، محمود اکرامی‌فر، علی داوودی، غلامرضا بکتاش، مبین اردستانی، هادی فردوسی، محبوبه بزم‌آرا و حسین دهلوی هستند.

حاذق همچنین افزود: مدرسان بخش داستان نیز مهدی کاموس، محسن مومنی‌شریف، محمد میرکیانی، رحیم مخدومی، میثم متاجی، رویا سلیمی و نصرت‌الله محمودزاده خواهند بود.

برگزاری کارگاه‌های تخصصی ادبی در دومین اردوی آموزشی باشگاه (قاف)

مدیر آفرینش‌های ادبی و هنری کانون با بیان این که بیش از ۷۰۰ جلد کتاب در این اردو به اعضای این باشگاه اهدا خواهد شد، گفت: کتاب‎های تخصصی شعر و نویسندگی و کتاب‌های عمومی برای حوزه تولید محتوا و حوزه مسایل فرهنگی مانند کتاب‌های «چله شعر» مرتضی اسفندقه، «جلسه شعر» اسماعیل امینی، «انسان ۲۵۰ ساله» فرمایش‌های مقام معظم رهبری و... شامل این هدایا است.

اعضای باشگاه قاف از خروجی‌های انجمن‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و استعدادهای برتر در استان‌ها بر اساس فرایندی انتخاب شده‌اند و افراد برجسته، در یک فرایند آموزشی چند ساله قرار می‌گیرند.

دومین اردوی آموزشی باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان (قاف) کانون پرورش فکری کشور از روز دوشنبه ۲۲ مرداد در استان گلستان آغاز می‌شود و تا روز پنج‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ در شهرستان علی‌آباد کتول استان گلستان ادامه دارد.

برگزاری کارگاه‌های تخصصی ادبی در دومین اردوی آموزشی باشگاه (قاف)

نظر شما