شناسهٔ خبر: 68140499 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان مطرح کرد

خط‌کشی خیابان‌ها با یک دستگاه کوچک تولید داخلی

مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان گفت: دستگاه کوچکی که خیابان‌های شهر را خط‌کشی می‌کند، در نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری ارائه دادیم، به دو صورت دستی و اتوماتیک جایگزین مناسبی برای ایسوزوهای بزرگ است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سجاد پورجعفر در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و هفتمین نمایشگاه تخصصی حمل‌ونقل عمومی و ترانزیت اصفهان با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا به تشریح فعالیت‌های شرکت رایمنداندیش تبریز پرداخت و اظهار کرد: این شرکت فناورانه تولید کننده دستگاه‌های رنگ پاش دستی و اتوماتیک و نیز تولیدکننده دستگاه‌های جاروب با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت است.

وی افزود: هدف ما از شرکت در این نمایشگاه معرفی محصولاتمان به شهرداری‌ها و شرکت‌های خدمات دهنده خدماتی شهری است و سابقه کاری ما مشخصه ما است.

مدیرعامل شرکت رایمند اندیش تبریز تصریح کرد: بعضی محصولات ما را به دلیل به کار بردن واژه دستی غیرهوشمند تلقی می‌کنند، در حالی که محصولات ما کاملاً هوشمند است؛ بدین معنا که در رنگ پاش های دستی نیاز نیست شهرداری ماشین داشته باشد و هر فردی می‌تواند این دستگاه را هل بدهد و خط کشی و نیز رنگ آمیزی جداول را انجام دهد.

وی ادامه داد: محصول دیگر رنگ‌پاش اتوماتیک است که به کاربر احتیاج دارد و خاکروبه‌ها را هم جمع می‌کند؛ کاربر این دستگاه‌ها را به صورت دستی حرکت می‌دهد اما نکته آنجا است که دستگاه کاملاً اتوماتیک پاشش رنگ و متراژها را به صورت میلی متری انجام می‌دهد البته می‌توان دستگاه را بر وانت سوار کرد تا کل فرایند مکانیزه انجام شود.

پورجعفر یادآور شد: این دستگاه با ابعاد یک در یک، همه عملیات یک ایسوزو را با در حجم بالا انجام می‌دهد و همین امر موجب استقلال از آن شده است.

وی خاطرنشان کرد: مشتری ما کاربر عمومی نیست، بلکه شهرداری‌ها و شرکت‌های پیمانکاری شهرداری‌ها هستند و تاکنون حمایت مدیریت شهری اصفهان را داشته‌ایم که امیدواریم بتوانیم در آینده دستگاه‌های بهتری را به مدیریت شهری اصفهان ارائه کنیم.

نظر شما