شناسهٔ خبر: 68138630 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

عملیات ۹ ساعته اورژانس هوایی ارومیه با انتقال هوایی ۳ بیمار اورژانسی از جنوب و شمال استان

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی از عملیات ۹ ساعته اورژانس هوایی ارومیه با انتقال هوایی سه بیمار اورژانسی از شهرستان‌های سلماس، سردشت و مهاباد خبر داد. رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی از عملیات ۹ ساعته اورژانس هوایی ارومیه با انتقال هوایی سه بیمار اورژانسی از شهرستان‌های سلماس، سردشت و مهاباد خبر داد.

صاحب‌خبر -
 

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، فرزین رضازاده اظهار کرد: سه بیمار نیازمند خدمات پزشکی تخصصی توسط اورژانس هوایی از سلماس، سردشت و مهاباد به ارومیه منتقل شدند.

️وی افزود: اورژانس هوایی بیمار آقای ۷۲ ساله با شکایت کاهش هوشیاری و مراقبت‌های پس از احیا را از سلماس به ارومیه منتقل کرد.

️رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: بلافاصله اورژانس هوایی در دومین پرواز خود به سردشت پرواز کرد و بیمار ۷۴ ساله با شکایت سکته قلبی را برای دریافت درمان تخصصی به ارومیه انتقال داد.

️رضازاده ادامه داد: سومین پرواز اورژانس هوایی برای انتقال جوان ۱۹ ساله مهابادی با شکایت ضربه به سر و کاهش سطح هوشیاری انجام شد.

وی با اشاره به اینکه مدت زمان پروازی این عملیات ۲۷۰ دقیقه بوده است، از واحدهای فرماندهی عملیات و بویژه کروی پزشکی و پروازی اورژانس هوایی تشکر و قدردانی کرد.

رضازاده تصریح کرد: تیم هوایی اورژانس ارومیه از ابتدای مردادماه ۱۰ پرواز موفق انجام داده است.

انتهای پیام

نظر شما