شناسهٔ خبر: 68127778 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مرزهای شرقی، فرصتی بی نظیر برای توسعه گردشگری سلامت

زاهدان - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: با توجه به اینکه مرزهای شرقی، فرصتی بی نظیر برای توسعه گردشگری سلامت است بنابراین باید با استفاده از ارتباط با کشور های همجوار، از فرصت بی نظیر مرز در جهت ارتقاء گردشگری سلامت استفاده کرد.

صاحب‌خبر -

دکتر حبیب غزنوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به امکانات پیشرفته پزشکی و وجود ظرفیت ها و توانمندی های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در درمان ناباروری، کاشت حلزون، اعمال جراحی چشم و جراحی های تخصصی، باید با ارتباط با کشورهای همجوار، شرایط حضور گردشگران سلامت را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان از حیث گردشگری یکی از استان های دارای ظرفیت و مناسب به شمار می‌رود بیان کرد: در صورت سرمایه گذاری مناسب و اعمال مدیریت صحیح، امکان جذب تعداد زیادی از گردشگران حوزه سلامت در این استان وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خاطرنشان کرد: مرکز ناباروری مولود زاهدان از سال ۱۳۹۶ تاکنون پذیرای بیش از یک‌هزار زوج نابارور از سراسر ایران و همچنین خارج از کشور برای درمان ناباروری بوده است.

وی گفت: آزمایشگاه «آی. وی. اف» و «آی. یو. آی»، اتاق عمل، بخش بستری زنان و نمونه‌گیری از جمله بخش‌های فعال در مرکز درمان ناباروری مولود بیمارستان علی بن ابی طالب (ع) زاهدان است و روش های پیشرفته درمان ناباروری IUI و ICSI و ART که روش های پیشرفته جهانی است در مرکز ناباروری مولود زاهدان ارائه می‌شود.

نظر شما