شناسهٔ خبر: 68127490 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

نشست ملی فعالان فضای مجازی برگزار می‌شود - اکونیوز

اقتصاد ایران: رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری چهارمین نشست ملی فعالان فضای مجازی در مهرماه امسال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید پورابوالقاسم رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تازه ترین فعالیت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی گفت: بنا داریم چهارمین نشست ملی فعالان فضای مجازی با موضوع محوری سواد فضای مجازی بومی و موضوعات کاربردی «خلاقیت، کودک، هوش مصنوعی» را در مهرماه امسال برگزار کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تبیین راه کارهای تقویت سواد فضای مجازی یکی از ماموریت های اصلی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی است، افزود: از این رو از همه صاحب نظران، دانشجویان و استادان، انجمن ها و تشکل ها و فعالان حوزه فضای مجازی دعوت می کند در این رویداد مهم شرکت کنند.

رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استفاده از نظرات، دیدگاه‌ها، تجربیات و ایده‌های فعالان حوزه سواد فضای مجازی را از مهم‌ترین اهدف این نشست‌ها برشمرد.

وی افزود: محور نشست ها عناوینی چون «کودک و خانواده در فضای مجازی»، «خلاقیت و نوآوری در فضای مجازی» و «هوش مصنوعی و فناوری» انتخاب شده است که شامل ایده ها، تجربه ها، تولیدهای محتوایی در فضای مجازی است.

پورابوالقاسم در پایان با اشاره به انتشار فراخوان این نشست، گفت: زمان ثبت نام و ارسال محتوای تا ۲۵ شهریور ماه ۱۴۰۳ است.

برچسب‌ها:

نظر شما