شناسهٔ خبر: 68124571 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پورابوالقاسم: نشست ملی فعالان فضای مجازی برگزار می‌شود

رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری چهارمین نشست ملی فعالان فضای مجازی در روز ۱۰ مهرماه امسال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سعید پورابوالقاسم درباره تازه‌ترین فعالیت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، گفت: بنا داریم چهارمین نشست ملی فعالان فضای مجازی با موضوع محوری سواد فضای مجازی بومی و موضوعات کاربردی «خلاقیت، کودک، هوش مصنوعی» را در مهرماه امسال برگزار کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تبیین راه کارهای تقویت سواد فضای مجازی یکی از ماموریت‌های اصلی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی است، اظهار داشت: از این رو از همه صاحب نظران، دانشجویان و استادان، انجمن‌ها و تشکل‌ها و فعالان حوزه فضای مجازی دعوت می‌کند در این رویداد مهم شرکت کنند.

رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استفاده از نظرات، دیدگاه‌ها، تجربیات و ایده‌های فعالان حوزه سواد فضای مجازی را از مهمترین اهدف این نشست‌ها برشمرد.

وی افزود: محور نشست‌ها عناوینی چون «کودک و خانواده در فضای مجازی»، «خلاقیت و نوآوری در فضای مجازی» و «هوش مصنوعی و فناوری» انتخاب شده است که شامل ایده ها، تجربه ها، تولیدهای محتوایی در فضای مجازی است.

پورابوالقاسم با اشاره به انتشار فراخوان این نشست، خاطرنشان کرد: زمان ثبت نام و ارسال محتوای تا ۲۵ شهریور ماه ۱۴۰۳ است.

انتهای پیام/

نظر شما