شناسهٔ خبر: 68124107 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: هنرآنلاین | لینک خبر

سریال «تانکخورها» روایتی از پیشرفت در تولیدات، از اتومبیل ساده تا نفربرها و تانک‌های رزمی

تهیه کننده سریال «تانکخورها» آن را خانوادگی و مرتبط با دفاع مقدس خواند و عنوان کرد: پیشرفت در تولیدات، از اتوموبیل ساده تا نفربرها و تانک‌های رزمی محوریت اصلی این سریال است و درامی کاملا جدی است.

صاحب‌خبر -

ایرج محمدی، تهیه کننده سریال «تانکخورها» در گفت‌وگو با هنر آنلاین، در رابطه با سریال خود گفت: این سریال که به نویسندگی رمضانی مقدم و کارگردانی پرویز شیخ طادی است، در 32 قسمت 42 دقیقه‌ای تقدیم مخاطبان می‌شود.

وی موضوع سریال «تانکخورها» را خانوادگی و مرتبط با دفاع مقدس خواند و عنوان کرد: پیشرفت در تولیدات، از اتومبیل ساده تا نفربرها و تانک‌های رزمی محوریت اصلی این سریال است و درامی کاملا جدی است.

محمدی با بیان اینکه 11 ماه از تصویربرداری این سریال با محوریت دفاع مقدس می‌گذرد و ماه‌های پایانی را سپری می‌کنیم، عنوان کرد: امیدوارم این سریال در اواخر شهریورماه و همزمان با هفته دفاع مقدس به مرحله پخش برسد.

به گفته تهیه کننده این سریال آرش مجیدی، سروش جمشیدی، ثریا قاسمی، احمد نجفی، علی استادی و بسیاری از بازیگران دیگر در «تانکخورها» به ایفای نقش پرداخته‌اند و تا کنون اعلام نشده این سریال در چه شبکه‌ای پخش می‌شود.

نظر شما