شناسهٔ خبر: 68123528 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار: خوزستان مدال طلای المپیک را کم داشت

اهواز- ایرنا - استاندار خوزستان گفت: خوزستان مدال طلای المپیک را در مجموعه افتخارات خود کم داشت که سرانجام به این مهم دست یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا علی اکبر حسینی محراب روز شنبه در مراسم استقبال از ورزشکاران خوزستانی مدال آور المپیک در جمع خبرنگاران بیان کرد: قهرمانان ورزشی همواره باعث افتخار ملت بوده و در تاریخ این کشور ماندگار می‌شوند.
وی افزود: بسیار خرسندیم که بعد از سال‌ها توانستیم مدال طلا المپیک را با همت و تلاش ورزشکاران استان خوزستان از جمله سعید اسماعیلی به ارمغان آوریم و امیدوارم این مدال‌ها هدیه‌ای از طرف ورزشکاران به مردم استان باشد.
استاندار خوزستان گفت: این مسیر به تازگی آغاز شده و امیدوارم ورزشکاران ما با تلاش و همت خود، به مدال آوری‌های خود در میادین مختلف ادامه دهند.


وی افزود: ورزشکاران استان در کنار قهرمانی، بسیار اخلاق مدار بوده و در تمام دوره‌ها سنگ تمام گذاشتند که جا دارد از زحمات پدر و مادر و همچنین مربیان سازنده آنها تشکر کنم.
به گزارش ایرنا سعید اسماعیلی، علیرضا مهمدی، امین میرزازاده به ترتیب در اوزان ۶۷، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم بازی های المپیک پاریس صاحب گردن آویز طلا، نقره و برنز شدند.
تیم کشتی فرنگی کشورمان با کسب ۲ مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز برای اولین بار با کسب چهار مدال در المپیک تاریخ ساز شد و بهترین عملکرد مدالی را بین تیم‌های حاضر از خود به جای گذاشت.

نظر شما