شناسهٔ خبر: 68122588 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه با حمایت آمریکا انجام می‌شود 

اراک - ایرنا - نایب رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع) با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت جنایت بامداد امروز شنبه ارتش رژیم صهیونیستی و ابراز همدردی و پیمان عمیق و ناگسستنی با ملت مظلوم و مقتدر، فلسطین گفت: تمامی جنایت‌های این رژیم جعلی و غاصب با حمایت‌های آمریکا انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» در این بیانیه که نسخه‌ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است: جنایت رژیم اشغالگر صهیونیستی در بمباران وحشیانه نمازگزاران مدرسه الدرج در شهر غزه، جهان را در شوک و بهت فرو برد و وجدان هر انسان آزاده‌ای را مالامال از درد و خشم کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: رژیم صهیونیستی با این جنایت که مصداق بارز جنایت جنگی علیه بشریت و نسل‌کشی و قتل عام مردان و زنان بی‌گناه است، اوج سفاکی و رذالت خود و بی‌اعتنایی به همه قواعد و اصول انسانی را به تصویر کشید.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: این فاجعه ننگین صهیونیست‌ها ناشی از سکوت مجامع و مراجع موثر بین‌المللی و به طور آشکار حمایت وقیحانه دولت ضد بشری و جنایتکار آمریکا از رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل است و پایان بخشیدن به این ستمگری‌ها نیازمند عزمی راسخ و اراده‌ای جهانی و از همه مهمتر تقویت هر چه بیشتر وحدت و یکپارچگی و انسجام هر چه بیشتر مسلمانان و آزادیخواهان جهان و پیگیری‌های کنفرانس اسلامی است.

آیت‌الله دری نجف آبادی در این پیام آورده است: مجمع جهانی اهل بیت(ع) ضمن محکوم نمودن این جنایت غیرانسانی رژیم صهیونیستی، جامعه بین‌المللی و سازمان ملل متحد را به اقدام فوری برای توقف جنایات رژیم کودک‌کش و نژادپرست صهیونیستی فرا می‌خواند و مسئولیت تمامی کشورها، شورای امنیت سازمان ملل و سایر نهادهای مدافع حقوق بشری را برای تعقیب کیفری سرکردگان رژیم صهیونیستی به خاطر ارتکاب جنایات شنیع علیه مردم تحت اشغال فلسطین را یادآور می‌شود.

ارتش رژیم صهیونیستی نمازگزاران فلسطینی را هنگام نماز صبح در یک مدرسه در محله الدرج در شهر غزه هدف حمله هوایی قرار داد که در جریان آن دستکم ۱۰۰ فلسطینی شهید و شمار زیادی زخمی شدند.

نظر شما